Пред партньори, медии и почитатели световноизвестната кафе верига Starbucks, представена в България от AmRestCoffee, лансира новото здравословно меню, създадено специално за Starbucksот новото лице и първата жена – член на журито на MasterChef – Силвена Роу. То включва плодово смути с ананас, банан и манго, десерт с чия и маракуя, както и кроасан с риба тони сирене „Моцарела“.
По традиция част от продажбите, реализирани от менюто на Силвена Роу в Starbucks, ще бъдат дарени на сдружение „Русаля“ – организацията, която е създала и управлява частното училище за изкуства и занаяти за социално слаби деца във великотърновското село Русаля. По този начин, опитвайки вкусните предложения от менюто на Starbucks, почитателите на качествената храна и на бранда ще могат лично да допринесат за една благородна кауза в името на децата на България.
„За нас е изключително вълнуващо да вдъхновяваме хората да обърнат внимание не само на висококачественото кафе и напитки, а и на здравословната и вкусна храна. Искаме да бъдем все по-близо до нашите клиенти, да развиваме кафе културата и бранда в България. Освен новите блендове и продукти, които вече предлагаме и ще въвеждаме през годината, наш приоритет е развитието на здравословната линия. Очакванията на потребителите стават все по-високи и съответно нивото на предлагане е от първостепенно значение.“, сподели Иван Георгиев, Регионален мениджър на Starbucks България, по повод новото меню.
„Щастлива съм да работя съвместно с бранд като Starbucks, който е спечелил милиони верни почитатели по целия свят. Нашето ново меню в България ще отговори напълно на професионалния подход на веригата, като чрез него още повече хора ще могат да станат съпричастни към една по-висока кулинарна култура и здравословен начин на живот. Също така се надявам съвместната ни социална кауза да намери много съмишленици и да зарадваме с помощта си талантливите деца от училището в Русаля“, каза Силвена Роу.
През тази година предстои откриване на още обекти Starbucksвъв Варна и София, като продължават преговорите за разширяване на веригата и в други градове. Извършва се и реновиране на по-старите обекти на компанията у нас.
На 30.3.2019 г. за първи път в България Starbucks ще отбележи глобалната инициатива Часът на Земята, пускайки в употреба специална чашаза многократна употреба с уникален дизайн. Така компанията насърчава клиентите да донесат собствените си чаши, когато посещават Starbucks, което е основен приоритет в стратегията за намаляване на отпадъците.