След първо място през изминалата година, Publicis започва 2024 г. с кампанията „Лично пожелание“ с помощта на AI

Групата създава 100 000 персонализирани благодарствени видеа за всеки от своите служители.

През изминалата година Publicis покори много първи места – първо място по органичен ръст, по ключови финансови показатели, по спечелване на нови клиенти, в ESG темите и първо място по пазарна стойност в индустрията. Както винаги, компанията иска да постави и хората в екипите си на първо място, като благодари лично на всички, които помогнаха за осигуряване на това нейно първо място през изминалата година.


Именно затова Publicis започва 2024 година не просто с едно общо видео с новогодишни пожелания, а с цели 100 000. По едно за всеки член от екипите на компанията.

В първия по рода си експеримент, с който се надскачат границите на досега познатите AI видеа, методи за разказване на истории и персонализацията на посланията, традиционното новогодишно послание на Артур Садун към Групата претърпя необичаен обрат. Към него се присъединяват неговият AI близнак, AI глобалният мениджмънт екип и AI Морис Леви.

Благодарение на способността на Publicis да обединява информация за своите екипи чрез платформата Marcel, всеки, който е част от Групата и е допринесъл за нейното развитие и успех, ще получи персонализирана благодарност, която отговаря на индивидуалните му/ѝ интереси. В процеса на работа Карла, Дейв, Агата, Найджъл и дори Морис са придобили някои изненадващи нови умения.

Ето 5 примера, в които ще видите как „Личните пожелания“ (One-to-One Wishes) свързват правилния роден език, правилния лидер и правилните интереси с правилния човек в 100 000 видеа:

Вижте как Карла и Артур благодарят на Ева, управляващ съдружник на Групата, която обича спорта и живее в Австрия, тук.

Вижте как Морис и Артур благодарят на Габи, търсещият приключения бизнес ръководител от Сао Пауло, тук.

Вижте как Найджъл и Артур благодарят на Юри, дизайнер на Publicis Sapient, родом от Сеул, който черпи вдъхновение от танците, гимнастиката и изкуството, тук.

Вижте как Агата и Артур благодарят на Лаура, полиглот и директор на вътрешните програми за ангажираност на хората, която работи в Париж и има страст към видеоигрите и природата, тук.

Вижте как Дейв и Артур благодарят на Тони, изпълнителен вицепрезидент на Publicis Media, който живее в Канада и обича пътуванията, водните спортове и паркур, тук.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...