София става Балканска столица на модатаСъбитието ще се проведе от 12 до 15 май на пл. Батенберг.

Модни дизайнери и представители на модната индустрия от всички балкански страни се събират в София от 12 до 15 май 2016 г. за първото издание на Balkan Fashion Week. Грандиозният форум на фешън индустрията ще дефилира на открита сцена в центъра на столицата ни - на пл. Александър Батенберг.

Основната цел на Balkan Fashion Week е да подпомогне стремежите на творци от Балканските страни да покажат своите дизайнерски умения и уникални идеи, да създадат контакти и да открият нови възможности за изява и сътрудничество.

Balkan Fashion Week има стремеж да покаже връзката между креативността на модата и културното наследство на Балканите. Също така да обедини творци и индустриалци от сектора, да намери по-широка аудитория и международни пазари на Балканската модната индустрия.

С първото издание на “Балканската седмица на модата” ще се постави  началото на един съвременен културен проект, който да наложи регионалната модна индустрия на световната сцена. Проектът е воден от идеята да обедини и даде поле за изява на зародилия се вече интерес към креативния свят на Балканите.

"Модата е  бизнес, носещ милиарди евро годишно в световен план, но също така тя е и страст, която привлича изключително различни личности от най-високите слоеве на обществото. Освен културно събитие, “Балканската седмица на модата” има за цел да се превърне и в мащабен бизнес проект, който да изгради стабилни и продуктивни връзки с други организации и институции с подобен профил", категорични са инициаторите на проекта Елена Алексиева, дизайнер с дългогодишен опит и Мария Колева, юрист с дългогодишен опит в мениджърството.

ПР-кампанията на модния форум е поверена на агенция VIP COMMUNICATION PR и Патриция Кирилова.

Повече информация вижте в сайта на проекта: http://www.balkanfashionweek.eu/

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...