Starcom отбеляза 7 години на българския пазар

Водещата медийна агенция Starcom, част от Publicis Groupe България, отбеляза своя седми рожден ден. Вдъхновена от успешните си завършени проекти и предстоящите такива, агенцията събра екипа, клиентите си и медийните си партньори, за да отбележат заедно най-хубавия повод.

Главна тема на дискусия по време на събитието беше работата на Starcom в посока опознаване на поколенията потребители с най-силен отпечатък върху бизнеса – Gen Z (16-27 г.) и Gen Y/милениали (28-42 г.). По този начин агенцията припомни, че колкото по-добре компаниите познават двете си най-отдадени и активни целеви аудитории, толкова по-добри резултати и впечатляващи успехи ще генерират през следващата година. Основният фокус на Starcom винаги е бил насочен към бизнес развитието на клиентите им и израстването на екипа им, както и отражението на човешките преживявания и потребности върху бизнес резултатите.

„Изключително щастливи сме, че можем да отпразнуваме своята седма годишнина рамо до рамо с нашите клиенти и партньори. Благодарни сме за доверието, лоялността и подкрепата през всичките тези години. Без тяхната смелост, професионализъм и доверие, нямаше да достигнем толкова бързо и ефикасно звездите, към които се стремяхме. Наша основна цел е да гледаме в една обща посока с клиентите ни и в това се крие красотата и силата на нашите професионални отношения. Формулата ни за успех се корени в споделени ценности, истинско неподправено доверие и припознаването ни като доверен стратегически медиен партньор. Ние черпим вдъхновение и обменяме опит, и познания с клиентите си. С радост виждаме, че чувствата са взаимни.“ – коментира Велислава Анастасова, управляващ директор на Starcom, част от Publicis Groupe България.

По време на събитието беше обявено, че GWI, лидерът в изследването на аудитории в световната маркетингова индустрия, е официално в България от 23 май в сътрудничество с Publicis Groupe и ще включва данни за българската аудитория. Благодарение на това ключово партньорство, Групата ще получава по-задълбочена и детайлна картина на текущите пазарни промени, която ще се актуализира на тримесечна база. Тя ще покрива широк спектър от теми - от медийно потребление до начин на живот, онлайн поведение, бранд проучване и поведение при покупка. Сегментите на данните за България варират от демографски данни за населението, нагласи и интереси до спорт, начин на живот, поведение при покупка, работа и професия, социални медии и онлайн активност, игри, технологии и устройства, и медийно потребление.

Наборът от задавани въпроси е същият като в останалата част на света, като се различава единствено в изброяването на конкретни местни марки и услуги във всеки сегмент.

Вижте още: