LR Health & BeautyНемската компания за продукти за здравето и красотата LR Health & Beauty презентира линията си за защита от вредното влияние на слънчевите лъчи

Продуктите за преди и след излагане на слънце бяха представени от г-жа Иванина Донно, изпълнитeлен директор за България на мултилевъл маркетинг компанията, и специалиста дерматолог д-р Дончо Етугов, главен асистент към Катедрата по дерматология и венерология на Медицинския университет – София. Отличаващо предимство на шестте топ продукта на LR Health & Beauty е високата концентрация на Алое Вера – от 30% до 70%. Линията включва два крема, два гел-крема, спрей и лосион.

„Ние предлагаме над 650 премиум продукта за здраве и красота чрез модел на дистрибуция, базиран на личната препоръка и за седемте години, през които сме на българския пазар спечелихме хиляди доволни клиенти и лоялни сътрудници дистрибутори. Отдаваме този растеж както на гарантираното отлично качество на продуктите, отговарящо на немски стандарти,  така и на бизнес модела ни за сътрудници, който има не само финансово, но и социално измерение – даваме им възможност за създаване на собствен бизнес, кариерно развитие и признание, единствена по рода си концепция за автомобили, обучения и пътувания. Гордеем се с бизнес условията, които предоставяме на дистрибуторите си – 43.7% от оборота ни се връща към тях като възнаграждение“ споделя Иванина Донно.

Госпожа Иванина Донно е начело на козметичния бранд у нас от началото на годината, новост е и стъпката, която компанията предприема на българския пазар след седем години работа. LR си сътрудничи с експерти дерматолози, диетолози, ендокринолози не само при разработването на своите продукти, но и за предоставянето на полезна информация за грижата за красивия вид и благосъстоянието на потребителите.  В следващите месеци компанията планира да реализира различни събития и инициативи, свързани с темите за  здравето и красотата. Акцент за май месец е слънцезащитата на кожата с експертните съвети на дерматолога д-р Дончо Етугов.

Грижа за кожата включва продукти за успокояване след слънчеви бани, които охлаждат и запазват еластичността й. Специализираният Алое Вера гел-крем за след слънце съдържа 70% Алое Вера и е с мощно хидратиращо и балансиращо действие. Комбинацията с маслото от ший придава нежен и мек завършек. Предимство е, че е подходящ за всички зони на лицето и тялото.

Д-р Етугов обръща внимание,  че UV лъчите се отразяват осезаемо негативно при дългогодишно неконтролирано излагане на слънце. Преждевременното, т.нар. индуцирано,  фотостареене е проблем, който не бива да се пренебрегва. Широко разпространен мит е, че най-високият слънцезащитен фактор (SPF) е най-добрият избор. Това не винаги е вярно – зависи от типа кожа, интензивността на UV лъчението и обстоятелствата.

Кожата е най-големият орган в човешкото тяло – тя съставлява около 20 кг от теглото ни и е дреха, която носим през целия си живот. Грижата, която полагаме за нея, трябва да е насочена предимно към превенция. Положителната роля на UV лъчите е, че стимулират производството на „хормоните на щастието”, подобряват настроението, отговарят за синтеза на витамин D, имат бактерицидно действие и придават приятния загар, с който се чувстваме по-красиви.

„Темата за нуждата от полагане на грижи за кожата през топлите месеци e привидно позната и затова често сме склонни да я подценим и да не полагаме достатъчно усилия. Изключително важно при избора на защитна козметика е да се доверяваме на доказани марки с традиции в разработването на качествени продукти.“, допълни госпожа Донно.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...