Телевизионни водещи, стилисти, модели и спортисти се впуснаха в танца на връзки и взаимоотношения в новата кампания „Облечи живота си с нещо безценно“

Международната модна платформа Answear представи новата си есенно-зимна кампания в България със серия от лични истории на известни личности, които показаха, че дрехите са не просто вещи, а и носители на нашите емоции и преживявания.

В танца на връзки и взаимоотношения, разгръщащи се в аутфити от дрехи и емоции, се впуснаха Ивелина Чоева-Кадиева и Александър Кадиев. Двамата споделиха малките жестове, с които си напомнят колко специални са един за друг. Той, в своя спортно-елегантен стил с мек пуловер, изчистен панталон и класическо зелено яке, й прави тайна изненада, която да я зарадва в натоварения ден. Тя, в изискан тоалет с пуловер от фина вълна, широк панталон с висока талия, велурени ръкавици и модерно яке бомбър, открива в чантата си послание с думите „Обичам те!“ — жест, който засенчва дори безупречната й визия.

Световните шампиони в художествената гимнастика - Мадлен Радуканова и Симона Дянкова показаха, че истинските връзки не се създават за миг, а се извоюват, споделят и пазят.

„Дрехите и аксесоарите в ежедневието ни се свързват с нас и на емоционално ниво, носещо уют и споделени мигове“, споделят от креативното дуо Слав Атанасов и Хубен Хубенов, които отново са лица в кампанията на световната модна платформа. Единият залага на градска визия с вълнен пуловер, деним и дълго палто, а другият избира по-непринуден спортен стил с късо яке и удобен панталон. Видеото им се върти около любим аксесоар – практична ръчна чанта, която символизира пътуването през живота и натрупания емоционален багаж.

В своя прочит на кампанията „Облечи живота си с нещо безценно“ Андреа Банда Банда превърна палтото в символ на увереност и постоянство. „Палтото – или как стигнах дотук“ е нейният забавен и откровен поглед към промяната – с намигване и фин хумор. В класическо палто с градски силует тя напомня, че стилът може да бъде едновременно самоироничен и силен, а истинският лукс е да останеш вярна на себе си.

Биляна Славейкова – Бибонс избра да разкаже история с кожен тренч, който превръща всеки градски миг в кадър от филм. Видеото ѝ е намигване към идеята за „преходната“ мода – защото, както казва самата тя, в желанието да носиш любимата си дреха няма нищо преходно. Комбинация от практичност и шик, визията ѝ спокойно преминава от дъждовен ден в града до вечер с еспресо мартини – напомняйки, че стилът е начин да разкажеш себе си, дори без думи.

Есенно-зимната кампания на Answear „Облечи живота си с нещо безценно“ продължава да разказва истории, като представя дрехите в нова светлина – не просто като вещи в гардероба, а като катализатори на емоции и взаимоотношения. Две поетични видео реклами, вдъхновени от танца и играта на думи, изследват двойствеността на облеклото и богатството на човешките отношения – от интимността на хотелската стая до свободата на градския живот.

Кампанията „Облечи живота си с нещо безценно“ затвърждава позиционирането на Answear.bg като предпочитана онлайн платформа на почитателите на премиум модата.

Вижте още: