Компаниите и студентите отново ще разговарят лично, независимо къде се намират по света

Ежегодният панаир за професионална реализация на Американския университет в България (АУБ), който свързва работодателите със студенти от университета и им предоставя възможности за работа, стаж или временна работа през летните месеци, тази година ще се проведе виртуално. На 15 май, петък, регистриралите се 30 компании ще могат да се свържат онлайн и да разговарят със студентите за възможностите и позициите, които предлагат. От своя страна студентите ще имат възможността да споделят своя опит и интереси и да получат отговор на всичките си въпроси от представителите на водещи български и международни бизнеси.

Въпреки предизвикателствата на социалното дистанциране АУБ изключително бързо премина към онлайн обучение, за да даде възможност на студентите да продължат следването си без прекъсване и да завършат успешно академичната година. Сега отново ги подкрепя, независимо от това къде се намират в момента, като им предоставя възможност да се свържат с компаниите, които търсят нови таланти. Ангажираността на университета да създава отлични условия за учене и развитие за своите студенти неслучайно привлича работодателите, а методите на обучение и двойната американска и българска диплома, с която завършват студентите на АУБ, ги прави изключително конкурентни не само у нас, но и на световния пазар на труда.

„Радваме се, че и тази година успяхме да подготвим кариерния форум с мисията да подпомогнем студентите си в тяхното професионално ориентиране и развитие. Благодарни сме и на компаниите, които отново ни подкрепят, въпреки трудностите и предизвикателствата на времето и новите реалности“, сподели д-р Дейвид Еванс, в.и.д. президент на АУБ.

АУБ провежда панаира за професионална реализация вече повече от двадесет и пет години, като форумът е първият по рода си, организиран от университет в Югоизточна Европа.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...