Третото издание на eCommerce Awards: Нови възможности и обновен уебсайт за онлайн търговци

С ново име и напълно обновена платформа, третото издание на конкурса за най-добрите онлайн магазини в страната ще предостави и нови възможности за участниците.

Водещият конкурс в областта на електронната търговия в България обяви началото на своето трето издание с нов имидж и напълно обновен уебсайт, където вече се приемат кандидатури. Тази година онлайн магазините ще се състезават в 8 основни категории, които обхващат разнообразието от сектори в електронната търговия „Мебели, дом, градина и ремонт“, „Лайфстайл и лична грижа“, „Детски стоки, книги и учебни помагала“, „Спорт, отдих и хоби“, „Електроника и авто-мото“, „Хранителни продукти и напитки“, „Ръчно изработени продукти“ и „Дигитални продукти и услуги“.

Всеки участник има възможност да се състезава в една от тези категории и да участва в надпреварата една от специалните категории - "Любим магазин на публиката за 2024 г.", "Проведена социална кампания през 2024 г." и "Стартиращ онлайн магазин през 2024 г."

Участниците в eCommerce Awards 2024 и тази година ще имат възможност да получат индивидуална обратна връзка от експертното жури, публикации в партньорските медии на събитието, ваучер за хостинг услуги, одит на уебсайта за Accessibility спрямо ниво WCAG 2.1 AA, нов трафик към магазина и безплатен достъп до eCommerce Academy Conference 2024 и церемонията за награждаване.

Третото издание на eCommerce Awards: Нови възможности и обновен уебсайт за онлайн търговци

За да гарантира обективност и качество на оценката, конкурсът разчита на жури от повече от 30 представители на водещи организации и компании в областта на електронната търговия. Техният опит и експертиза играят ключова роля в избора на най-добрите магазини. Те ще оценяват участниците на база на използваните маркетинг инструменти, нивото на оптимизация за търсещи машини, техническите параметри и правните аспекти на магазина, дизайн и клиентско преживяване, работа с клиенти и следпродажбен процес.

„Електронната търговия бележи ръст в последните години, не само у нас. Навсякъде по света тя се развива динамично. Поради простата причина, че след 2020 та година дигиталната култура на хората порасна в периода, в който те бяха изолирани, затворени и ограничени, започнаха да поръчват онлайн храна и почти всичко друго, необходимо за дома, бита и живота си. По този начин всъщност придобиха умения на първо място да проверяват за всички свои нужди стоки и услуги, от които имат нужда в онлайн пространството. Четири години по късно, тези навици за търсене и пазаруване онлайн се запазиха и съвсем естествено секторът расте с всяка следваща година. Съвсем естествено и подмяната на поколенията с идването на по-младите хора, които водят почти целия си живот онлайн, също играе роля за повишаването на онлайн дела на продажбите въобще в световен план.“ - споделя Никола Илчев, основател на eCommerce Academy и главен организатор на конкурса.

eCommerce Awards е част от проектите на eCommerce Academy, създадена през 2016 година. Тя е водеща структура, провеждаща информационни и образователни конференции за електронна търговия в страната. eCommerce Awards 2024 открива своето трето издание с нова енергия и амбиции, готов да открие и отличи най-добрите в електронната търговия в България.

Кандидатстването за наградите е отворено до 31 август, а обявяването на победителите ще се проведе във форум “Джон Атанасов” в София Тех Парк на 10 октомври 2024 година.

Третото издание на eCommerce Awards: Нови възможности и обновен уебсайт за онлайн търговци

Вижте още:

Събитието откри „Седмицата на еврото“ с фокус влизането на България в еврозоната.Асоциацията на банките в България (АББ) подкрепи Десетата юбилейна...

Leaders of Influence Awards 2024 са най-новото предизвикателство към бизнеса и лидерите на мнение у нас.Кандидатстването за Годишните награди започна, а официалната церемония по награждаване на призьорите във второто издание на...