Тридесет и девет ментори напътстват студентите на 11-ото издание на „Рекламна Академия“

Журито с представители на БАР и БАКА ще оценява 20 студентски отбора, които ще се състезават със задания от шест сектора на бизнеса, а двама допълнителни ментори ще подпомагат разработването на медийни стратегии.

Станаха ясни имената на 39-те ментори, които ще напътстват студентите-участници в „Рекламна академия“ 2024. Обявен бе също и съставът на журито, което ще оценява представянето на студентските отбори. Академията ще се проведе на живо в Нов български университет (НБУ) от 19 до 23 февруари.


Тази година като ментори ще се включат 12 експерти на компании-рекламодатели и 27 експерти от комуникационни агенции. Имената на менторите можете да видите на уебсайта на „Рекламна академия“.

Участниците в състезанието ще бъдат разделени в 20 отбора, които ще работят в различни сектори – Безалкохолни напитки, Бира, Лекарства без рецепта, Ритейл, Телекомуникации и Храни. Всеки отбор включва по един ментор от компания-рекламодател и двама ментори от комуникационна агенция.

Участниците в Рекламна академия ще имат възможност да получат насоки в работата си и от ментори с опит в медия планирането.

Тазгодишното жури включва четирима представители на БАР: Свилен Стрезов, TEVA; Христина Вучева, Spadel (DEVIN); Петя Балаука, Coca-Cola Bulgaria; Екатерина Димитрова, METRO Cash and Carry. Членовете на журито, представители на БАКА са Александър Братимиров, Human; Желез Атанасов, Noble Graphics; Йоана Панчева, Tribal Worldwide Sofia, Nitram, DNA, guts&brainsDDB и Gotovo; Плутархос Маридакис, Standpoint Media.

Рекламна академия“ е тристранен проект на НБУ, БАР и БАКА. Инициативата е иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес. Събитието се открива с лекционна част на 19 февруари. Практическите сесии ще се състоят от 19 до 22 февруари. Презентациите на готовите стратегии, обратната връзка от експертното жури и награждаването са насрочени за 22 и 23 февруари.

Вижте още:

15-годишните ученици в България са с по-ниски очаквания за завършване на висше образование или за заемане на ръководна позиция спрямо връстниците си по...