Конкурсът PR Приз 2022 ще отличи най-добрите комуникационни кампании в България за 22-ри път. Създаден през 2003 г. от най-старата организация на PR специалистите у нас, БДВО, конкурсът е един от най-разпознаваемите формати сред комуникационни експерти и единственият, за който се изисква защита на кампанията пред панел от доказани професионалисти. Тази година PR Приз ще се проведе под надслов “Силата на думите. Думите на силата” и от Българското дружество за връзки с обществеността споделят, че се очаква рекорден брой заявления за участие. Желаещите да се включат в конкурса могат да го направят до 9 май 2022 г.
PR експертите ще мерят сили с кампании в категориите “Корпоративна комуникационна кампания”, „Кампания за устойчиво развитие“, „Комуникационен проект в неправителствения сектор“, „Комуникационен проект в публичния сектор“, „Проект за вътрешни комуникации“, „Комуникационен проект за продукт или услуга“, „Специално събитие“, „Комуникационен проект на медия“, „Кризисни комуникации“, „Комуникационна кампания за работодателска марка“, а от тази година ще бъде добавена и категорията “Имиджмейкинг”.
• 22-то издание на конкурса PR Приз включва 14 конкурсни категории и ще се проведе под надслов “Силата на думите. Думите на силата”
• Категорията “Имиджмейкинг” се завръща в конкурса, за да покаже най-добрите проекти през изминалата година при изграждането на имидж
По традиция журито на PR Приз е съставено от опитни комуникационни експерти с различни профили и задълбочени познания в редица сектори. Традиционните открити представяния, на които кандидатите за призовете ще защитават публично проектите си, ще се проведат в периода 13-15 май. Всеки участник ще бъдат уведомен по имейл за часа и деня на презентиране, не по-късно от 10 май 2022 г. Церемонията по награждаването ще се проведе на 19 май 2022 г. като кулминация в рамките на традиционния PR Фестивал, организиран от БДВО.
“Светът претърпя промяна през последните две години, променихме се и самите ние, а PR професията е сигурен лакмус за еволюцията в обществените нагласи. С напредването на технологиите и комуникациите забелязваме съществени промени при изграждането на имидж - било то за компания или отделна личност. Това е и една от причините да върнем категорията “Имиджмейкинг” в конкурса. Радваме се, че и тази година ще наградим най-добрите PR кампании в България и като организатори апелираме към наши колеги да представят проектите си. В България има добри комуникационни специалисти и качествени кампании, редно е те да бъдат оценени подобаващо,” каза Анита Бедин, председател на УС на БДВО.
Заявки за участие могат да бъдат подавани в периода 31 март до 9 май 2022 г. Първият етап от журирането ще бъде проведен в периода 9-12 май, а от 13 до 15 май кампаниите ще бъдат представени пред журито на конкурса. Победителите ще бъдат обявени на 19 май 2022 г.
Повече информация за категориите и условията за участие в PR Приз ще намерите на страницата на БДВО. Последвайте БДВО във Facebook и LinkedIn, за да следите новини около конкурса.