3CON е новата PR агенция за VTEX в България

Агенция 3CON официално поема корпоративната комуникация за VTEX в България - платформа за електронна търговия на водещи марки и търговци на дребно. Основана в Бразилия преди повече от 20 години и листвана на Нюйоркската фондова борса през 2021 г., VTEX е лидер в ускоряването на трансформацията на търговията в Латинска Америка, а сега се разширява в световен мащаб.

3CON има за цел да предоставя полезна информация за онлайн търговия на ключовите VTEX аудитории в България. Комуникацията ще популяризира предимствата на платформата и ще е изцяло насочена към компании, които искат да подобрят своето онлайн присъствие или искат да се разширят в дигиталната търговия.

„Щастливи сме, че стратегическите предложения за комуникация, които направихме са приети от ръководството на VTEX Eastern Europe. За нас е чест да бъдем партньор на компания, която има световно признание за иновациите, които налага с корпоративната платформа за онлайн търговия. През изминалата година работихме по комуникацията на първата в България European Digital Commerce - едно от най-важните (e) търговски събития в Източна Европа. Екипът на 3CON има богат опит в технологичния сектор, както в B2B, така и в B2C комуникацията. Вярвам, че много бързо ще се настроим към изискванията и целите на VTEX“, каза Юлиян Ефтимов, управляващ партньор и съосновател на маркетингова агенция 3CON.

3CON е новата PR агенция за VTEX в България

Продуктите и услугите на VTEX се използват от над 2400 клиенти, с повече от 3200 активни онлайн магазина в 38 държави. През 2021-ва, за втора поредна година, Гартнер призна VTEX като визионерска компания, в доклада на Magic® Quadrant for Digital Commerce. Поддържайки същата визия, тази година VTEX ще продължи да се фокусира върху осигуряване на най-добрите услуги и продукти за своите потребители. Най-новото им приложение, VTEX Live Shopping, вече се използва от над 100 марки по целият свят, включително Victoria's Secret, Caterpillar, Oster и Xiaomi.

“Трансформацията на дигиталната търговия е повече от тенденция. Това е реалност, която става все по-необходима, повече от когато и да било. VTEX има стабилен екип от експерти по електронна търговия, който работи за компаниите в България, Румъния, Чехия и Полша. Той постоянно се разраства и предлага на потребителите продукти и услуги по поръчка, които да съвпадат с техните нужди. Ние продължаваме глобалното разрастване, за да можем да увеличим своята сфера на работа и да допринесем за развитието на дигиталната търговия, както в Румъния, така и в другите страни, в които работим,” казва Кирил Динов, търговски вицепрезидент на VTEX за Източна Европа.


VTEX е корпоративната платформа за електронна търговия, която позволява на марки и търговци на дребно да постигнат по-бързо време за излизане на пазара, да достигнат своите потребители по всеки канал и да открият нови полета за развитие. Платформата VTEX е изградена съгласно стандартите на ниво ентърпрайз и с най-добрите функционалности, в подкрепа на компаниите в сектора на търговията на дребно, потребителските стоки, производство, B2B продажби, дом и декорация, ИТ и много други индустрии, позволявайки им да извършват дейността си по-ефективно, да продават по-бързо, да мащабират плавно и да предложат забележително изживяване на своите потребители.

Вижте още:

На 5 август 2022 г. Обединена българска банка (ОББ), част от белгийската финансова група KBC, и Националният гаранционен фонд (НГФ), част от групата на Българската...