1479280Снощи на официална церемония Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) връчи годишните си награди за постижения в областта на комуникациите – PRПриз 2018. „Вътрешен комуникационен отдел на годината“ стана екипът на УниКредит Булбанк с убедително представяне на вътрешните им планове за развитие на екипа и проекта им за вътрешна медия „5 минути“, който им донесе първо място и в категория „Вътрешни комуникации“. „Комуникационна агенция на годината“ стана UnitedPartnersсъс стратегията им в 3 стълба: екип, иновации, резултати, и с преструктурирането на екипа им в отговор на нуждите на клиентите.

Забележителен хеттрик отбелязаха AllChannels, получавайки всичките три награди в категория „Комуникационен проект за продукт или услуга“. Брандът на "Загорка“ „Крадецът на ябълки““открадна“ първото място от другите им клиенти – JamesonIrishWhiskeyи AVON, които се наредиха съответно на второ и трето място в същата категория. AllChannelsси тръгнаха и с най-много награди – общо 9, като 4 от тях бяха първи места.

В най-оспорваната категория „Кампания за устойчиво развитие/ Корпоративна социална отговорност“ призьори станаха AMICommunicationsс проекта си за финансова грамотност „Нашите пари“ за VISAи AllChannelsс кампанията „От любов към живота – AVONсрещу рака на гърдата”. Сред агенционните призьори се наредиха още InteldaySolutionsс проекта „Зимнина за софиянци“ в категория „Зелени комуникации и градска среда“ и ProximitySofia/ BBDOGroupс проекта „Мога там, искам тук“, реализиран за TelusInternational, в категория "Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding“.

Отличниците в бизнес сектора в тазгодишното 18-то издание на PRПриз бяха Мтел (вече А1), които заеха челни места в категории „Корпоративна комуникационна кампания“ и „Кризисни комуникации“, както и икономическа група Монбат – призьор в категория „Имиджмейкинг“ за проекта им за ребрандинг.

Най-голямата награда за институционален PRполучи Столична община за проекта „135 г. парк Княз-Борисова градина“.

Комисията по професионална етика връчи специална награда на „Креактив ПР“ за фестивала за стари български детски игри „Челик“, реализиран във Варна.

Диана Кирова от Нов български университет получи първото си по-голямо професионално признание, като спечели приз за „Студентски комуникационен проект“.

Специални гости на церемонията бяха Паулина Ямсе, глобален старши онлайн маркетинг мениджър на Siemens и Ейдън Пауър, директор „Потребителски бранд и Маркетинг“, KBC Bank Ирландия, които участваха от PRФестивала, провел се също вчера.

Пълния списък с наградените ще намерите тук: http://bdvo.org/победители-в-pr-приз-2018/


1479280-1 

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...