1492082Бизнес за 9 695 907 лв. от препоръки са генерирали членовете на организацията за почти три години

Над 200 собственици и предприемачи от различни бизнес области са членовете на международната бизнес организация BNI в България. Те развиват успешно своя бизнес, чрез структурирана, позитивна и професионална програма за маркетинг чрез бизнес препоръки от уста на уста. 

BNI – Business Networking International e сред петте препоръчани от FORBES нетуъркинг световни организации за развитие на бизнеса за 2017г. Мисията на организацията е да помага членовете да развиват значими и дългосрочни отношения с утвърдени професионалисти и хора от бизнеса. Организацията има 8 453 дружества по целия свят, в които членуват 236 000 бизнес лидери. В България BNI официално открива своето първо дружество на 1 декември 2015. За изминалите почти три години членовете на организацията са генерирали по между си бизнес за 9 695 907 лв. от препоръки

На 22-ри май официално бе даден старт на дружество BNIPristaРусе– първото дружество извън София. Месец след откриването в него членуват 45 представители на различни бизнеси. Членове на BNIPristaРусе посетиха срещи на организацията в Лайпциг, Виена, Букурещ, както и бяха гости на Международния икономически форум, който се проведе в Мароко от 26-ти до 30-ти юни. 

Дай, за да получиш (GiversGain) е основната ценност на BNIи именно тя прави организацията различна. Членовете винаги са готови да си помагат един на друг, когато се установи доверие и бизнес отношения. Щом доверието е налице, те ще бъдат готови да свържат своите партньори от дружеството с търсения целеви пазар, както на местно, така и на международно ниво. 

Препоръкитеимат много по-голяма стойност от еднократен успех на дадена сделка. Бизнесът чрез препоръки се базира на пет различни нюанса на взаимоотношения, които се различават по качество. Нивото на взаимоотношения зависи от времето и усилията, които са инвестирани в даването на препоръки. Колкото повече време и усилия са вложени в предварителното информиране и насърчаване на перспективни взаимоотношения още преди реалното запознанство със съответния човек, толкова по-високо е качеството на дадената препоръка. И обратно – ако като източник на препоръки са единствено име и професия, то тази препоръка остава във времето, без възможност за изграждане на бизнес доверие. Този специфичен фокус разграничава BNIот другите бизнес организации.За изминалите три години BNIв България има 6 работещи дружества. В подготовка за стартиране са още три дружества -  дружество BNI Лидер Варна, както и BNI Максимум и BNI Капитал в София.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...