„ЗЛАТНО СЪРЦЕ” за социално отговорните организации от списание и клуб Business Lady
Сред наградените имаше представители на частния сектор, медиите, политиката и неправителствените организации. Г-жа Цвета Караянчева, председател на 44-то Народно събрание на Република България спечели награда в категория „Патриотични дейности”, за своето председателство на Националния инициативен комитет за честване на 170-годишнината от рождението на Христо Ботев. „Тази награда е за всички, които вярват, че националната памет е най-ценното ни богатство” – допълни г-жа Караянчева.
В категория „Образование, обучение и развитие” бяха отличени две компании. Пощенска банка грабна награда за съвместния си проект със СофтУни в подкрепа на българското образование, а Виваком бе отличен за Инвестиции в дигитализацията на образованието. Кауфланд България спечели приз в категория „Устойчиво развитие”, за Цялостна корпоративна социална отговорност и благотворителна дейност.
Мобилният оператор А1 тази година спечели два приза – в категория „Подкрепа на беззащитните”, за подкрепа на Националната асоциация за приемна грижа и в категория „Отговорен работодател”, за своя социален ангажимент и грижа за служителите. Със своята кампания „Слънчеви деца“, награда спечели и dm България в категория „Информационни кампании за превенция и устойчивост”. Дженерали Застраховане АД заслужи отличие за Цялостна социална отговорност и инвестиции в обществото с проект „Устойчиво развитие” в категория „Корпоративен гражданин”, в която бе отличен за поредна година и Рефан България – за своята активна социална политика и инвестиции в обществото.
Три организации получиха приз в категория „Цялостна корпоративна отговорност и благотворителна дейност” в петото издание на „Златно сърце”. Кредисимо ЕАД спечели отличие за Цялостна корпоративна социална отговорност за по-добър живот. За социалния си проект „Забавно лято, грижовна есен” награда получи и тютюневият гигант Philip Morris, а Naxex Technological Development пък грабнаха приз за доброволчески труд и финансова подкрепа за множество каузи.
Още две родолюбиви организации бяха отличени в категория „Патриотични дейности” – Фондация „Нашият дом е България” на арх. Пламен Пламенов Мирянов от „Артекс Инженеринг” спечели приз за Родолюбиви инициативи за съхранение на патриотичния дух на българите и популяризиране на националните природни богатства на България, а Витамин Арт с основател Татяна Узунова пък грабна приз за повишаване и съхранение на националното самочувствие.
В категория „Медиите и социалните каузи” отличие спечелиха три национални медии. Нова Броудкастинг Груп грабна награда за кампанията си „Нова подкрепя българските филми”, а БНТ2 пък си заслужи отличие за своя Образователен блок „Знание.Bg”. Радио FM+ бе отличено за дългогодишната си кампания „Убий скоростта, спаси дете”.