Зуека споделя детски истории с велосипедОбичаният актьор отправя предизвикателство за подобряване на културата ни за движение на пътя
 
Васил-Василев Зуека, известен със страстта си по велосипедите отправи лично видео послание към активните хора в България за каузата да превърнем карането на колело в ежедневие през летните месеци.  „Спомням си, когато ме научиха да карам колело. Това беше един „Школник‘ без калници, тъмно зелен. Колелото беше на братовчед ми, а вуйчо ни тръгна да ни учи и двамата как се кара колело. Първи започнах аз като по-голям. В момента, в който се качих, най-странното беше, че го подкарах. Да, беше под ъгъл и беше само десет метра, след което имаше обелени колене, ръце  и  нос, но най-хубавото беше, че усетих колелото. 

И до ден днешен този спомен не се е изличил от съзнанието ми.“, споделя с усмивка Зуека, който е един от посланиците на кампанията „Аз карам велосипед – последвай ме!“. Давайки личен пример той апелира към шофьорите и велосипедистите първо да се опитат да мислят за безопасността на околните и после за себе си.

Цялото послание можете да видите тук: https://www.youtube.com/watch?v=zfASYA_EOko
 
„Аз карам велосипед – последвай ме!“ стартира през 2014-та година, когато над 20 известни личности от различни сфери казват „ДА“ на карането на колело и застават с личния си пример зад каузата на този екологичен и здравословен начин на придвижване.
 
Всяка седмица организаторите на кампанията ще споделят кой е следващия посланик на велосипед с неговата видео история с колело. Общо девет обичани и популярни български личности ще дадат личен пример с подкрепата си за каузата със своите истории с велосипед. Като по този начин вдъхновят повече хора да превърнат карането на колело в ежедневие през летните месеци.
 
„Аз карам велосипед – последвай ме“ през май месец:
София: от 1 до 31 май е активна играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ, която ще се проведе в рамките на столицата. В нея може да се включи всеки жител или гост на града като обиколи 5 локации, за да получи печат от всяка от тях върху специално направена карта. Всеки, събрал 5-те печата, получава тениска, с която става Посланик на кампанията. Пълните условия на играта са в сайта на кампанията и на всяка една от партньорските локации. Партньори-локации в играта 5-те ГРАДСКИ ТОЧКИ са НАТФИЗ “Кръстьо Сарафов“, + TОВА, Betahaus, Инфо центърът на МОСВ и веломагазин Maxbike.

Пловдив: от 11-ти май жителите и гостите на град Пловдив ще могат да разгледат фотографии с част на посланиците на кампанията от първото й издание в специална изложба на улица „Княз Александър I Батенберг“ в града на тепетата.
 
За кампанията:
Кампанията е инициирана от MAXEUROPE – производител на велосипеди, лидер у нас и с водещи позиции в Западна Европа, и има за цел да популяризира дългосрочно карането на велосипед в града. Тази година активностите ще се случат в партньорство с европейската информационна кампания „Do the right mix – Придвижвай се разумно”. „Придвижвай се разумно“ започна преди две години с различни акценти за придвижване в града и комбиниране на ходене пеша с градски транспорт с велосипед и с личен автомобил. Миналата година активностите бяха свързани със споделено пътуване с автомобил, а тази  с насърчаване на карането на велосипед в града.
 
Всичко за кампанията можете да следите на www.azkaram.eu и официалната Facebook страница, както и на www.dothemix.bg

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...