Имената на победителите ще станат ясни на официална церемония на 27 април в зала Рейнбоу плаза

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви, че рекорден брой кандидатури влизат в оспорваната надпревара за престижното отличие BAPRA Bright Awards 2017. За първи път в историята на конкурса участват 113 проекта и увеличението спрямо 2016 година е с 20%.

Носителите на отличието BAPRA Bright Awards 2017 ще бъдат обявени на официална церемония на 27 април 2017 г. в зала Рейнбоу плаза. „В БАПРА сме изключително щастливи от повишената активност в конкурса. Заявки са подадени и от редица компании, които не са членове на организацията, което говори за две неща : повишаване нивото на PR пазара като цяло и нарастващото значение на наградатаBAPRA Bright Awards за агенции и клиенти. “, сподели Катя Димитрова, председател на УС на БАПРА за 2016-2018 г.

Най-голям брой заявки има в категория Маркетинг, свързан с кауза.

Броят на съревноваващите се проекти по категории е:

  •  Дебют на годината – 8 кампании;
  •  Комуникационна кампания на годината - 11 кампании;
  •  Комуникационна кампания в публичния сектор - 5 кампании;
  •  Иновативна кампания - 9 кампании;
  •  Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел - 10 кампании;
  •  Корпоративен ПР – 6 кампании;
  •  Кампания за изграждане на работодателска марка – 6 кампании;
  •  Кризисен ПР – 0 кампании;
  •  Кампания за вътрешни комуникации - 4 кампании;
  •  Дигитална кампания - 10 кампании;
  •  Кампания Public Affairs – 1 кампания;
  •  Маркетинг, свързан с кауза – 19 кампании;
  •  Специално събитие – 17 кампании;
  •  Агенция на годината – 7 агенции
  • На церемонията на 27 април ще гостуват лично двамата председатели на журито за 2016 и

2017 година – Кристоф Жинисти и Ричард Хоутън, както и един от редовните съдии в БАПРА – Ян Боуман.

Представяне на всички членове в журито може да намерите тук: http://www.bapra.bg/2017/bg/jury/.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...