Започна надпреварата за „Зелените Оскари”Националният конкурс "Най-зелените компании в България” се провежда за девета година и отличава най-отговорните бизнеси, общини, неправителствени организации и личности.

Желаещите да кандидатстват могат да подадат своите заявкина сайта: green.b2bmedia.bg

Кои ще са победителите тази година ще определи престижното жури.

Призовете тази година са допълнени с нови категории като зелен офис, зелена иновация, проект или идея. Проучването е уникално за България, като отчита постигането на "зелени"цели и социално-отговорнистратегии. Надпреваратае подходяща за компании, които имат инвестиции и самоинициират действия и каузи за по–здравословна среда.

Традиционно сред отличените ще бъдат и журналисти, чиито материали са били свързани с темите на конкурса. Публикациите или репортажите може да са насочени към пряко към опазването на околната среда или към подобряване на икономиката на страната заповече устойчивост. Може да са свързани с личен пример за популяризиране на зелената идея или да разнищват проблеми, свързани с нарушения на заонодателството за опазване на природното богатство, разследвания по повод на еко-нарушения, както и вдъхновяващи примери за по-устойчиво развитие на бизнеса.

Отново и в това издание ще бъде връчено специалното отличие „Зелена личност”, с което организаторите поощряват индивидуалните усилия. То беше присъдено за първи път през 2012 година. Наградата е единствената, която се връчва след гласуване изцяло онлайн.

Кандидатстването ще продължи и през май.

А официалната церемония по награждаването ще е на 7 юни 2019 година от 19 часа.

През 2018 г. по зеления килим минаха 33 призьори с устойчиви идеипроекти и постижения. Организатор на конкурса е b2b Media. 

Сайт: green.b2bmedia.bg 


Започна надпреварата за „Зелените Оскари”

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...