ДЗИ въвежда изкуствен интелект за обработка на Каско щети

Изкуствен интелект ще обработва бързо и коректно щети по застраховки Каско. Това става възможно благодарение на партньорството между водещия застраховател ДЗИ и Click-Ins - световен лидер в областта на контрола на превозни средства, управлявани от изкуствен интелект.

Новата услуга позволява на клиентите само с няколко клика да прикачат снимки на своята щета и в рамките на около 30 минути от подаването на претенцията, да получат предложение за парично обещетение или възлагателно писмо за ремонт на колата в сервиз от мрежата сервизи, с които работи ДЗИ. В момента този процес се извършва за около 48 часа.


„Партньорството с Click-Ins е поредната стъпка в стремежа ни да направим дигиталното преживяване да нашите клиенти още по-удобно и вълнуващо. Това революционно за страната нововъведение ще ни позволи по-бърза обработка на Каско претенциите и несравнима точност на оценката на щетите.", сподели Коста Чолаков, главен изпълнителен директор на ДЗИ.

„Горди сме да си партнираме с ДЗИ и да предоставим нашите възможности за проверка на превозни средства, управлявани от изкуствен интелект, за техните застрахователни операции. Чрез интегрирането на Click-Ins ДЗИ може да предложи на своите клиенти по-бърза обработка и по-точна оценка на щетите, като подобри цялостното преживяване и доверие на клиентите.", добавя Юджийн Грийнбърг, съосновател и председател на Click-Ins.

ДЗИ въвежда изкуствен интелект за обработка на Каско щети


ДЗИ е пионер при въвеждането на дигитални услуги в сферата на застраховането. Компанията е първият застраховател в България, който предложи изцяло дигитални процеси по сключване на застраховки и въвеждане на щети онлайн. Онлайн платформата на дружеството, go.dzi.bg, предлага различни възможности по сключване на застраховки, след-продажбено обслужване, разплащания и обслужване на претенции по застраховки и др. Статистиката показва, че към настоящия момент над 60% от Каско претенциите в ДЗИ вече се завеждат изцяло онлайн, при изключително високо ниво на клиентска удовлетвореност.

Вижте още: