Новият iPhone 17 стартира глобално, предизвиквайки голям интерес и опашки от Пекин до Лондон. Въпреки първоначалния ентусиазъм, Apple е под натиск да отговори на очакванията в областта на изкуствения интелект и да се справи с нарастващата конкуренция на ключови пазари. В Китай, един от най-важните пазари за компанията, клиенти изразяват силно желание да се сдобият с най-новите модели.
Някои от тях, бивши потребители на конкурентни марки като Huawei и Xiaomi, акцентират върху подобренията във външния вид и охлаждането на устройствата. Тези положителни сигнали идват на фона на значителната загуба на пазарен дял на Apple в региона, където компанията вече държи едва 10% от пазара на смартфони. Данните от онлайн платформите в Китай, като JD.com, показват удвоени продажби на iPhone 17 в сравнение с предходната година, надминавайки дори обема на предварителните поръчки за цял ден на модела от миналата година. Този успех може да помогне на Apple да си върне позициите на китайския пазар.
Подобен ентусиазъм се наблюдава и на пазара в Сингапур, където дълги опашки се извиват пред магазините на Apple. Потребителите изтъкват подобрената батерия, камерата и новите функции като основни причини за покупка. В Лондон опашките са по-големи от миналата година, като клиентите проявяват повишен интерес към премиум моделите Pro и Pro Max. Успешното представяне на iPhone 17 е ключово за Apple, особено след донякъде разочароващото представяне на функциите за изкуствен интелект. Анализаторите подчертават, че компанията трябва бързо да навакса в областта на AI, за да отговори на обещанията си пред инвеститорите и потребителите. Въпреки това, наличните продуктови нововъведения предлагат основание за оптимизъм в средносрочен
Новият iPhone 17 стартира глобално, предизвиквайки голям интерес и опашки от Пекин до Лондон. Въпреки първоначалния ентусиазъм, Apple е под натиск да отговори на очакванията в областта на изкуствения интелект и да се справи с нарастващата конкуренция на ключови пазари.
В Китай, един от най-важните пазари за компанията, клиенти изразяват силно желание да се сдобият с най-новите модели. Някои от тях, бивши потребители на конкурентни марки като Huawei и Xiaomi, акцентират върху подобренията във външния вид и охлаждането на устройствата. Тези положителни сигнали идват на фона на значителната загуба на пазарен дял на Apple в региона, където компанията вече държи едва 10% от пазара на смартфони.
Данните от онлайн платформите в Китай, като JD.com, показват удвоени продажби на iPhone 17 в сравнение с предходната година, надминавайки дори обема на предварителните поръчки за цял ден на модела от миналата година. Този успех може да помогне на Apple да си върне позициите на китайския пазар.
Подобен ентусиазъм се наблюдава и на пазара в Сингапур, където дълги опашки се извиват пред магазините на Apple. Потребителите изтъкват подобрената батерия, камерата и новите функции като основни причини за покупка. В Лондон опашките са по-големи от миналата година, като клиентите проявяват повишен интерес към премиум моделите Pro и Pro Max.
Успешното представяне на iPhone 17 е ключово за Apple, особено след донякъде разочароващото представяне на функциите за изкуствен интелект. Анализаторите подчертават, че компанията трябва бързо да навакса в областта на AI, за да отговори на обещанията си пред инвеститорите и потребителите. Въпреки това, наличните продуктови нововъведения предлагат основание за оптимизъм в средносрочен план.