Министърът на електронното управление поема председателството на Съвета за електронно управление към Министерски съвет

Правителството одобри проект на Постановление на Министерския съвет за създаване на Съвет за електронно управление към МС. С него се регламентира състава и организацията на дейността на Съвета за електронно управление (СЕУ) като орган на Министерския съвет за цялостна координация на изпълнението на политиката за електронното управление.

Председател на Съвета е министърът на електронното управление, а негови членове са всички министри, съгласно решението на Народното събрание от 13.12.2021 г. за определяне на структурата на Министерския съвет.



Регламентира се и Бизнес съветът, в който участват по двама представители на организации от сектора на информационните и комуникационните технологии. Към СЕУ се създава Постоянна работна група и се предвижда възможността, да бъдат създавани временни работни групи за постигане на конкретни цели и резултати.

С Постановлението се гарантира установяването и функционирането на ефективен координационен механизъм за изпълнение на политиката за е-управление, който дава възможност да бъде отчетено мнението на всички заинтересовани страни и който ще доведе до по-качествени решения в полза на цялото общество.

Вижте още: