Progress Software, довереният доставчик на дигитални преживявания и софтуерна инфраструктура с изкуствен интелект, днес обяви назначаването на Стефан Стефанов за вицепрезидент, отговарящ за продуктовото портфолио на Progress Sitefinity – водещата платформа за управление на съдържанието и дигитални преживявания на компанията.
В новата си роля Стефанов, който досега беше старши директор „Продуктов мениджмънт“ в Progress, ще отговаря за цялостната стратегия за развитие на Sitefinity и за нейното изпълнение. Той ще ръководи екипите по продуктов мениджмънт, софтуерно инженерство и потребителско преживяване (UX). Негов фокус ще бъде развитието на AI възможностите и иновациите в Sitefinity, така че платформата да отговаря на дългосрочните потребности на глобалните корпоративни клиенти, предоставяйки скалируеми, персонализирани и сигурни дигитални решения.
„В динамичната дигитална среда AI е бъдещето на успеха и непрекъснато търсим нови възможности да интегрираме изкуствен интелект и иновации, които вдъхновяват клиентите ни да създават дигитални изживявания и да постигат устойчив бизнес растеж. Като вицепрезидент ще работя целенасочено с екипите ни да превърнем Sitefinity в стратегически актив на всяка организация, която се стреми да бъде лидер в дигиталната трансформация с AI“, каза Стефанов.
Стефанов се присъединява към Progress през 2010 г. Той има богат опит в областта на продуктовия мениджмънт, продуктовия маркетинг, разработката и поддръжката на софтуерни продукти. През годините е доказал способността си да превръща иновативни идеи в успешни решения с висока добавена стойност и реален бизнес ефект.
Клиентите на Sitefinity имат на разположение съвременна облачна CMS платформа, задвижвана от AI, която предлага интуитивно управление на съдържание, персонализация и богати възможности за интеграция с външни системи. Платформата осигурява всички необходими инструменти за повишаване на ефективността и ускорено реализиране на дигитални инициативи. Продуктовото портфолио включва и Sitefinity Insight – сертифицирана платформа за клиентски данни и задълбочени бизнес анализи, която подпомага вземането на информирани решения.