BILLA Travel прави мечтаното лято възможно

BILLA Travel предоставя 100% сигурност и удобство при организацията на мечтаната почивка в любими дестинации

BILLA Travel стъпи на българския пазар, а брошурата с актуални летни предложения вече се разпространява в търговските обекти на BILLA България. Зад нея стои австрийската REWE Austria Touristic, най-успешната туроператорска компания в Австрия, която принадлежи към DER Touristik Group и осигурява перфектната почивка на над 7 милиона души годишно.

BILLA Travel улеснява потребителите в организацията на мечтаната почивка. Най-новата туристическа компания у нас извежда удобството на преден план – клиентите могат да избират между полети от няколко летища – София, Варна или Букурещ. Тя няма изискване за минимален брой пътници. По този начин, поставя желанията на потребителите на първо място. Те имат възможността да избират от огромен каталог с първокласни хотели, включително и от собствените хотелски марки на DER Touristik Hotels & Resorts. Системата на BILLA Travel предоставя и максимално изчерпателна информация, като клиентите имат възможност да изберат и най-достъпните цени.

„След две години, белязани от ограничения в условията на пандемия, потребителите най-сетне имат свободата отново да откриват нови дестинации и да се срещат с близки по света.

Щастливи сме, че даваме ексклузивен достъп на клиентите си до каталога на BILLA Travel, защото по този начин им предоставяме сигурно решение по пътя към мечтите им за пълноценна почивка“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

Пълен списък с всички примамливи предложения „от първа ръка“ и „без надценки“ е достъпен в актуалната брошура „Лято 2022“, както и на официалния уебсайт на туристическата компания: www.billatravel.bg.

Вижте още:

Сдружение Българска асоциация за управление на хора (БАУХ) има нов изпълнителен директор. Това е Паула-Анастасия Сбиркова, която поема ролята, след като Полина Господинова-Георгиева реши да продължи професионалното си...

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...