Комуникационната агенция получи общо 14 отличия в различни категории от конкурса PR Приз 2025 г. Propaganda Group бе наградена за Агенция на годината от Българското дружество за връзки с обществеността на годишните награди PR Приз за 2025 г. – приз, който ...

Рекорден резултат за юбилея: DEICHMANN продължава да се развива в България и може да се похвали с успешна юбилейна година. Търговецът на обувки завърши 2024 г. – 15-ата година от стъпването си на българския пазар – с увеличение на приходите от над 11% до ...

Дарението е част от по-широката стратегия на МЕТРО за опазване на околната среда и устойчиво развитие.В рамките на своя ангажимент към устойчивото развитие и опазването на околната среда, МЕТРО България дари средства на организацията Гората.бг ...

След присъединяването на България към Шенгенското пространство транспортните и логистични процеси в региона претърпяват важни промени, които ще донесат осезаеми ползи както за компаниите, осигуряващи транспортни услуги, така и за тези със ...

Димитър Иванов поема управлението на бизнеса на Данон за България, считано от 1 май 2025 г. Той има над 15 години опит в сектора с бързооборотни стоки в големи международни компании, последните 10 от тях в „Данон Сердика“ АД.Кариерният му път минава ...

• Schneider Electric е отличена като „Шампион“ сред само още шест водещи доставчици в новия доклад на Canalys за лидерство в управлението на партньорските канали.• Титлата „Шампион“ се присъжда на доставчици, които постигат най-високи резултати в ...

Николай Найденов е новия изпълнителен директор на столичното метро. След спазване на всички действащи законоустановени срокове и нормативни актове в Р България, промяната беше отразена в търговския регистър към Агенция по ...

Schneider Electric, световен лидер в енергийното управление и автоматизацията, обяви партньорството си със Start Campus, пионер в разработката на устойчиви екосистеми за центрове за данни с изкуствен интелект (ИИ), за доставка и експлоатация на съоръжението ...

➢ 88% от потребителите смятат, че посланията и комуникацията на брандовете с потребителите не отговарят на техните нужди и ценности➢ Повече от една трета (36%) от потребителите вече не вземат предвид конкретната марка при решения за покупка➢ ...

Компанията увеличава с над 70% лабораторните и офис площи в развойния си център, а броят на служителите ще нарасне до 300 в края на 2025 г.На официална церемония вчера в Интер Експо Център в София бе открито разширението на Техническия инженерен ...