Acronis обявява нови, подобрени функции на партньорската си програма
Acronis обновява партньорската си програма още веднъж, за да осигури комфорт на лоялните партньори, предлагайки финансова подкрепа и стимули, спортни сътрудничества и др.
​Acronis, глобален лидер в решенията за киберзащитата, обяви най-новите детайли в своята партньорска програма - Acronis #CyberFit Partner Program. Актуализацията на съществуващата програма на компанията поставя по-силен акцент върху подкрепата за развитието на партньорите, особено за облачни услуги, като увеличава видимостта на техните маркетингови дейности и активности в социалните медии посредством предварително оформено, автоматизирано съдържание. Същевременно програмата вече предлага конкурентна професионална и финансова подкрепа за партньорите, желаещи да мигрират към Acronis.
 
Облачната екосистема на Acronis е нараснала повече от два пъти от 2018 година насам. 2021 година се доказа като най-значимата в историята на Acronis: вече има над 750 000 бизнеса, които използват Acronis Cyber Protect, а наскоро компанията получи 250 милиона долара финансиране от CVC Capital Partners VII и други. Сега, въз основа на обратната връзка, получена директно от партньорите си, Acronis направи годишни актуализации на своята партньорска програма. Това позволява на партньорите да реализират повече приходи, внедрявайки облачни решения, които са разработени по уникален начин за посрещане на модерните предизвикателства на клиентите по отношение на защитата и техните маркетингови нужди – предлагайки конкурентен миграционен план за онези, които търсят начин да преминат към използване на Acronis.
 
Подобрена партньорска програма на Acronis
 
Миналата година партньорската програма беше преобразена като унифицирана програма за доставчиците на услуги и риселърите. Новите подобрения през 2022 г. включват:
 
• Фокус върху доставчиците на услуги и партньорите за облачна дистрибуция, като вече няма праг за приходите за доставчиците на услуги, налице са праволинейни програмни изисквания, както и специален мениджър за партньорските профили;

• Съвместно бизнес-планиране с достъп до бизнес-планове в Партньорския портал, финансови стимули за Златните и Платинените партньори, както и съвместни дейности по продажбите и маркетинга;

• Конкурентна миграционна програма с подкрепа чрез финансови и професионални услуги, достъпни за партньорите, готови да мигрират към Acronis;

• Уникална програма #TeamUp, предлагаща партньорства със спортни организации, както и уникални спортни придобивки;

• Инструменти за автоматизация на маркетинга и продажбите и предврително подготвени пакети със съдържание с достъп до „капкови“ имейл маркетинг кампании и кампании за социални медии, достъпни за партньорите чрез Партньорската програма;

• Демонстрационна лаборатория „по заявка“ за партньорите, облачно-базирана виртуална лаборатория с компоненти на Acronis Cyber Cloud, предварително инсталирани и достъпни за целите на обучения, тренинги и демонстрации;

• Програма NFR, която осигурява софтуерни лицензи за Acronis Software за вътрешна употреба за партньорите.
 
„Чрез тези актуализации ние си помагаме да сме водещи в индустрията за киберсигурност - с и в полза на нашите партньори“, казва Алекс Русляков, директор за развитие на канала в Acronis. „Гордеем се със силните взаимоотношения, които имаме със своите партньори. Винаги търсим начини да ги направим още по-успешни, което от своя страна води до нашия успех. Ние разбираме различните трудности, които възникват при прехода към облачни технологии, и се стремим непрекъснато да обновяваме и подобряваме своята програма, да осигуряваме изключителни преимущества и инструменти да ускорим растежа на партньорите си и да намалим оперативните разходи, извеждайки ги на първа линия в иновациите и водейки индустрията към нови, плодородни земи."

Реакция на партньорите към подобрената програма
 
Съществуващите партньори на Acronis вече споделят своето задоволство. Те оценяват високо преобразената програма с нейната лекота на използване, както и новите възможности, проектирани да подобрят цялостната видимост на пазара.
 
От Северна Америка Майкъл Слейтър, ръководител на отдел продажби и търговски канал в Sherweb, сподели: „Развълнувани сме от новите актуализации в Партньорската програма на Acronis. Тази програма стимулира по-тясното партньорство между Sherweb и Acronis. С нетърпение очакваме да продължим да научаваме за тенденциите в киберзащитата с екипа на Acronis.”
 
В Обединеното кралство Джош Грийнберг, бизнес-мениджър за вендорите в IntY, каза: “Винаги сме имали възможността да разчитаме на Acronis да разберат потребностите на нашата компания. Acronis продължава да посреща нуждите ни и да ни помага по най-добрия възможен начин, което е видимо и от обновлението на тяхната Партньорска програма,” каза той. „Тази програма насърчава по-задълбоченото партньорство, което ни дава сигурност и ни прави по-защитени от киберпрестъпления в днешния свят на постянно еволюиращи заплахи“.
 
“Тази нова Партньорска програма на Acronis прави по-лесно от всякога достигането до широка аудитория чрез техните инструменти за автоматизация на маркетинга и Партньорския портал“, каза Вероника Флорес, директор облачни продажби и маркетинг в OnCloud – Súbete a la Nube. “Предвид финансовите ползи и стимули и върховата кибер-защита на Acronis, ние се чувстваме по-безопасно и финансово по-сигурно от когато и да било. Готови сме да посрещнем бъдещето и да разгърнем своята компания, чувствайки се комфортно от това, че знаем, че Acronis е зад гърба ни и постоянно развива своята програма, докато пейзажът в технологичния свят постоянно се изменя.”
 
Acronis ще проведе и специално събитие 2022 Acronis #CyberFit Partner Kickoff  на 2 февруари 2022 г., посветено на ангажимента към партньорите и дистрибуторите. То ще комуникира подхода на Acronis, фокусиран върху партньорите, както и плановете за 2022 г. Събитието включва и запознаване с най-новите подобрения в партньорския портал Acronis Partner Portal, преглед на пътна карта 2022, както и въведение в програмата Acronis #TeamUp и много други. Моля, регистрирайте се за виртуалното събитие тук или се запшете за участие в Acronis #CyberFit Summit World Tour в Сингапур на 17 февруари 2022 г.

Вижте още:

Събитието откри „Седмицата на еврото“ с фокус влизането на България в еврозоната.Асоциацията на банките в България (АББ) подкрепи Десетата юбилейна...