Acronis, световният лидер в киберзащитата, обяви технологично си партньорство с американския професионален отбор по бейзбол, San Diego Padres. Съгласно многогодишното споразумение, Acronis ще предоставя иновативни решения за киберзащита, предназначени за защита на данните и за оптимизиране на работните потоци от данни, с цел подобряване ефективността на екипа.

Технологиите и решенията на Acronis са проектирани на база на принципа, известен като Петте вектора на киберзащитата, а именно безопасност, достъпност, поверителност, автентичност и сигурност (SAPAS) на данните. Това гарантира, че данните, приложенията и системите са подсигурени и лесно достъпни, за да подпомогат ежедневната работа на бизнеса и организациите.

Padres ще използват решенията на Acronis, за да защитят десетките ESXi виртуални машини и стотиците си потребители на Microsoft Office 365. Acronis ще осигури лесна, ефективна и сигурна киберзащита за над 400TB ценни данни.

Бейзболът, както и всички други големи професионални спортове, все повече разчита на данните,” каза Ray Chan, вицепрезидент по информационни технологии в Padres. “Възможността да се доверим на легитимността на нашите данни се превърна в основна бизнес нужда и Acronis има доказан опит в осигуряването на киберзащитата, от която се нуждаем, за да запазим данните си.”

Основателят и главен изпълнителен директор на Acronis, Сергей Белоусов, каза, “Днешната технология, която се използва за събиране на спортни научни данни, е невероятна. От изключително точните акселерометри до високоскоростните камери, никога не е било по-лесно да се представят върхови резултати на играчите и те да проведат най-ефективните игри. Киберзащитата, осигурена от Acronis, защитава тези критични данни и повишава увереността, че те са автентични и не са били подправени. Изключително сме доволни, че си партнираме със San Diego Padres, които напълно разбират значението на киберзащитата и показаха силен стремеж да се превърнат в #CyberFit организация.”

Партньорството бе официално обявено по време на събитието Padres FanFest в Сан Диего, Калифорния. Присъстваха ръководители от Acronis и San Diego Padres, ВИП партньори и медии.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...