BILLA България отбелязва своя 20-ти юбилей у нас с обновена програма за лоялностТърговската верига ще предлага на потребителите си нови възможности в дигитален формат

От днес, 10 септември, BILLA обявява старт на кампанията по обновяване на своята BILLA Card. Освен с различен дизайн, тя ще зарадва потребителите и с много нови персонализирани възможности и предимства.
„Щастливи сме, че вече 20 години BILLA е на българския пазар и предоставя широка гама от разнообразни продукти с високо качество, но и отношение, което кара хората да се чувстват ценени. Обявяването на новата програма за лоялност е стъпка, която  маркира следващ етап в развитието ни – както на търговската верига, така и на връзката с нашите клиенти,“ казва Норберт Мисбрандт, управител на търговската верига.

Най-важното предимство на обновената BILLA Card е нейното дигитализиране – нов, модерен и интересен начин за ползване, достъпен чрез сваляне на безплатно мобилно приложение. То се използва бързо и лесно през телефон, без да е необходимо притежанието на пластика. На база индивидуалното си търсене, всеки един клиент ще получава специални оферти на любими продукти, направени лично за него, под формата на персонални ваучери.

Новата карта за лоялност прави още една крачка към по-близки отношения с потребителите. С нея, всеки клиент получава 10% отстъпка за рождения си ден и може да я използва еднократно  в периода 2 седмици преди и 3 седмици след своя празник. Досегашните предложения – отстъпки на любими марки и продуктови категории, всеки петък и събота, се запазват. В допълнение, BILLA предлага и над 1000 продукта с трайно ниска цена, извън специалните промоции. Те са отбелязани със зелен етикет на регала в магазина.

Новата BILLA Card може да бъде получена в дигитален формат - чрез регистрация в мобилното приложение BILLA App и под формата на стандартна карта пластика - във всеки магазин BILLA в страната. Улеснен е и процесът по регистриране в програмата за любителите на физически карти, като на тяхно разположение в магазините са инсталирани терминали на самообслужване. Всички клиенти, които притежават регистрирана физическа карта, могат да направят и свой клиентски профил в сайта на компанията – www.billa.bg

Настоящите карти за лоялност на BILLA ще бъдат валидни до 10.03.2021 г. Предвид това, от веригата съветват всички желаещи да се сдобият с новата карта, да побързат да го направят преди изтичането на валидността на старата им карта. Считано от днес, 10 септември, до изтичането на периода, те ще предоставят доскорошните по-ограничени предимства. По този начин, търговската верига цели да стимулира своите клиенти да бъдат в крак с най-актуалните възможности, които предлага, и да се възползват от тях в максимална степен.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...