BILLA България откри своя първи магазин в ДупницаПотребителите в града вече имат достъп до качествени продукти на достъпни цени

Днес отвори врати първият магазин на BILLA в град Дупница. Обектът се намира в модерния търговски парк Retail Park Дупница и се простира върху 785 кв. м. търговска площ. Той предлага на своите клиенти изобилие от над 8000 артикула – с качествен произход и на достъпни цени. BILLA разполага със 130 магазина в страната, като активно продължава да разширява мрежата си от търговски обекти.   

„Щастливи сме, че откриваме първия си магазин в Дупница. В него нашите клиенти ще открият богат асортимент от разнообразни предложения, сред които прясно изпечен хляб от BILLA Пекарна, вкусни ястия от топлата витрина, качествени български плодове и зеленчуци от BILLA Градини. Вярваме, че потребителите ще се възползват с удоволствие от предоставената възможност за приятно пазаруване, тъкмо в момент, в който наближават най-светлите празници в календара“, сподели Норберт Мисбрандт, управител на BILLA България.

Правейки тази важна стъпка, BILLA България открива 36 нови работни места в града за служители, които се присъединяват към екипите, наброяващи повече от 4500 души на територията на цялата страна. Инвестицията в обекта е на стойност 1,5 млн. лева.

Посетителите на новооткрития магазин ще могат да се възползват и от обновената програма за лоялност на веригата – BILLA Card. Тя предоставя редица предимства, сред които над 1000 продукта с трайно ниска цена, извън специалните промоции, персонализирани оферти, както и 10% еднократна отстъпка за рожден ден – 2 седмици преди и 3 седмици след празника. Новата карта може да бъде получена и в дигитален формат – чрез регистрация в мобилното приложение BILLA APP, освен под формата на стандартната физическа пластика. В приложението клиентите ще открият и специални промоционални ваучери за пазаруване, както и ваучери с отстъпка от партньори на веригата.

Спокойното пазаруване на клиентите е гарантирано чрез следване на необходимите противоепидемични мерки в обекта, превърнали се в стандарт на веригата, който следва и в останалите магазини в страната.  Те са част от активност, инициирана от BILLA България, под надслов „Прясно и безопасно – с грижа за всички нас“. Тя обхваща секторите за пазаруване: BILLA Пекарна, Витрина Деликатеси, Топла витрина, Плодове и зеленчуци. Включва регулярна дезинфекция на всички работни помещения и плотове, плексигласови врати, зад които са разположени пресните храни, като печива и топли ястия, ръкавици, които посетителите могат да използват при избора на продукт в тези зони, както и всички необходими лични предпазни средства за служителите.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...