По време на извънредното положение компанията удвои екипа си и назначи 100 човека във Варна
Българската компания Pontica Solutions официално откри втория си офис в България и след София, вече присъства и във Варна. Въпреки предизвикателната икономическа среда, компанията продължава да расте и да развива успешно бизнеса си, като по време на извънредното положение успя да удвои своя екип. Pontica Solutions е специализирана в аутсорсинг на бизнес процеси и информационни технологии.
„Като компания, стартирала като стартъп преди 5 години, ние сме запазили силния ни предприемачески дух и гъвкавост. Затова и приехме глобалната COVID пандемията като предизвикателство и възможност за растеж. В периода, в който светът беше спрял, ние успяхме да спечелим още два международни клиента в нашето портфолио - технологични, иновативни и световно признати брандове, чийто бизнес също въпреки кризата се развива много успешно. Така ни се наложи това в предизвикателното време да вземем решение за откриване на офис извън София и да наемем бързо нови хора.“, сподели Евгени Борисов, директор „Операции“ и съосновател на Pontica Solutions.
След задълбочен анализ на пазара, компанията избира Варна като локация на новия си офис. Причината затова е наличието на достатъчен брой квалифицирани кадри, говорещи чужди езици, достъпност на локацията и наличие на качествени бизнес сгради.
„Варна наистина има потенциал да се превърне в „Град на знанието“, заради университетите и добрите езикови училища тук. Като възпитаник на едно от тях, много се радвам, че ще дадем възможност на младите хора да останат и да се развиват тук. Заради глобалната криза в туризма, се оказа, че във Варна много бързо намерихме талантливи кадри с добро ниво на френски и английски, за да отговорим на нуждите на клиентите ни. В рамките на два месеца успяхме да назначим вече 100 човека, като плановете ни са да продължаваме да растем. Ние разглеждаме Варна, не като второстепенен офис и ще го развиваме паралелно със софийския ни.“, добави вторият съосновател и изпълнителен директор на компанията Иван Георгиев.
Офисът във Варна в момента работи за два от единайсетте международни клиенти на компанията. По-голяма част от екипа ще е ангажирана с оптимизацията на процесите по доставка в различните пазари (Франция, Испания, Англия, Полша) на водещата европейска лайв-платформа - https://stuart.com/. Бизнесът на иновативната компания изцяло променя представата за доставки в градовете на всякакъв вид стоки и се извършва с велосипеди и тротинетки, затова те налагат природосъобразна, ефикасна и изключително бърза и гъвкава услуга. Платформата все още не е достъпна у нас, но оперира в над 80 града в Европа.
Българската компания Pontica Solutions официално откри втория си офис в България и след София, вече присъства и във Варна. Въпреки предизвикателната икономическа среда, компанията продължава да расте и да развива успешно бизнеса си, като по време на извънредното положение успя да удвои своя екип. Pontica Solutions е специализирана в аутсорсинг на бизнес процеси и информационни технологии.
„Като компания, стартирала като стартъп преди 5 години, ние сме запазили силния ни предприемачески дух и гъвкавост. Затова и приехме глобалната COVID пандемията като предизвикателство и възможност за растеж. В периода, в който светът беше спрял, ние успяхме да спечелим още два международни клиента в нашето портфолио - технологични, иновативни и световно признати брандове, чийто бизнес също въпреки кризата се развива много успешно. Така ни се наложи това в предизвикателното време да вземем решение за откриване на офис извън София и да наемем бързо нови хора.“, сподели Евгени Борисов, директор „Операции“ и съосновател на Pontica Solutions.
След задълбочен анализ на пазара, компанията избира Варна като локация на новия си офис. Причината затова е наличието на достатъчен брой квалифицирани кадри, говорещи чужди езици, достъпност на локацията и наличие на качествени бизнес сгради.
„Варна наистина има потенциал да се превърне в „Град на знанието“, заради университетите и добрите езикови училища тук. Като възпитаник на едно от тях, много се радвам, че ще дадем възможност на младите хора да останат и да се развиват тук. Заради глобалната криза в туризма, се оказа, че във Варна много бързо намерихме талантливи кадри с добро ниво на френски и английски, за да отговорим на нуждите на клиентите ни. В рамките на два месеца успяхме да назначим вече 100 човека, като плановете ни са да продължаваме да растем. Ние разглеждаме Варна, не като второстепенен офис и ще го развиваме паралелно със софийския ни.“, добави вторият съосновател и изпълнителен директор на компанията Иван Георгиев.
Офисът във Варна в момента работи за два от единайсетте международни клиенти на компанията. По-голяма част от екипа ще е ангажирана с оптимизацията на процесите по доставка в различните пазари (Франция, Испания, Англия, Полша) на водещата европейска лайв-платформа - https://stuart.com/. Бизнесът на иновативната компания изцяло променя представата за доставки в градовете на всякакъв вид стоки и се извършва с велосипеди и тротинетки, затова те налагат природосъобразна, ефикасна и изключително бърза и гъвкава услуга. Платформата все още не е достъпна у нас, но оперира в над 80 града в Европа.