1413090Основателят на Телерик Васил Терзиев вече е сред инвеститори в производителя на устройства за управление на „умни“ домове, управлявана от 22-годишният Любомир Янчев

Българската компания, която създава устройства за управление на „умни“ домове, MClimate, обяви днес, че е привлякла нов рунд от инвестиции на стойност 1 млн. лева. Сред ново-инвестиралите в компанията е и Васил Терзиев, основател Телерик, придобита от Progress през 2014 г., и на Телерик Академия. MClimate получи и повторно финансиране от първоначалния си дялов инвеститор – RosslynCapital. Така общият привлечен капитал на компания вече надвишава 2 млн. лева.

За три години след като създаде първия си продукт за отдалечен контрол на климатицим „Мелиса“, MClimate е изградила дистрибуторска мрежа в 27 страни  по света, както и локални офиси в Испания, Италия и Индия.

Освен разширяване на партньорската си мрежа, компанията инвестира и в разширяване на продуктовото си портфолио. Новоразработените продукти включват „умни“ решения за електирически бойлери, централно отопление, както и за всички останали електрически домашни уреди. Допълнително, MClimate разработва интелигентна система за сигурност състояща се от четири броя сензорни устройства.

Към момента, българската компания е фокусирана върху разширяване на продуктовото си портфолио като новополучените инвестиции ще бъдат усвоени именно с тази цел. Новоразработените продукти включват „умни“ решения за електирически бойлери, централно отопление, както и за всички останали електрически уреди във всеки дом. Допълнително, MClimate разработва интелигентна система за сигурност състояща се от четири броя сензорни устройства.

Домът е мястото, в което прекарваме най-много време и създаваме най-ценните си спомени. Заслужаваме да бъде умен и уютен, да предвиждa какво искаме и да намалява разходите ни. Умният дом на бъдещето носи комфорт, допринася за редуциране на енергийното ни потребление и подпомага опазването на околната ни среда,” споделя Любомир Янчев, 22-годишният изпълнителен директор и съосновател на MClimate.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...