1413547Инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“ ще разпредели сумата от 252 741 лв. в подкрепа на проекти в области образование, култура и историческо наследство, здравословен начин на живот и околната среда  

Лидл България ще финансира реализацията на 31 социално значими проекта със сумата от 252 741 лв. в рамките на инициативата „Tи и Lidl за по-добър живот“. Кампанията се реализира в партньорството с Фондация „Работилница за граждански инициативи“ и Български дарителски форум и отразява стремежа на веригата да допринася за по-пълноценен и качествен живот на хората от всички региони в страната.

Инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“ събра 425 предложения от 142 населени места в цялата страна, които бяха оценени на три етапа. В първия етап проектите преминаха през проверка на тяхната техническа обезпеченост и наличност на цялата изисквана документация. До втори етап бяха допуснати всички проекти, отговарящи на административните критерии, и те бяха оценявани от експертно жури - утвърдени лидери на обществено мнение с подчертана експертиза в оценяването на социални проекти. В третия етап избраните проекти бяха представени пред служителите на Лидл България, които оцениха проектите в регионите, в които живеят, показвайки истински ангажимент към благосъстоянието на своя град и своята общност. Финалната селекция включва предложения от 18 населени места в страната, сред които по-малки градове и села като с. Ясен, област Шумен, гр. Генерал Тошево, област Добрич, с. Бяга, област Пазарджик и др. 16 са одобрените проекти в областта на образованието, 8 са с фокус здравословен начин на живот, 5 ще се грижат за опазване на околната среда, а 2 са насочени към съхранение на историческото и културно наследство.

„Ти и Lidl за по-добър живот“ е най-голямата и значима инициатива за компанията, която само за няколко месеца успя да обедини идеите и енергията на много съмишленици за изграждане на едно по-добро утре. Тя е естествено продължение на ангажимента, който ние, Лидл България, поехме – с всичко, което правим да помагаме на хората да водят по-пълноценен начин на живот, чрез развитие на местната общност и среда. И нашите усилия не приключват днес с избора на печелившите проекти. Сега ни предстои още по-усилена работа, за да видим тези проекти реализирани и да докажем на клиентите, че сумата, която сме отделяли от всеки техен касов бон, е инвестирана в нещо стойностно и значимо“, коментира Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор на Лидл България.

В периода от 1 май до 25 юни 2017 г. Lidl отдели по 3 стотинки от всеки касов бон в магазините в цялата страна и със събраните средства пое ангажимента да финансира проекти, свързани с образователни инициативи за деца, опазване на околната среда, култура, и историческо наследство, както и здравословен начин на живот. В този период неправителствени и граждански организации имаха възможност да представят свои проекти и да кандидатстват за финансова подкрепа в размер на максимум 10 000 лв.

Повече информация за инициативата:

През 2017 г. Лидл България постави началото на най-голямата си социално отговорна инициатива – „Ти и Lidl за по-добър живот“. Тя има за цел да подкрепи социално значими проекти в цялата страна в следните 4 области: образование, околна среда, култура и историческо наследство и здравословен начин на живот. „Ти и Lidl за по-добър живот“ отразява стремежа на компанията да допринася за по-пълноценния и по-качествен живот на хората от различните региони.

Партньори на програмата са фондация „Работилница за граждански инициативи“ и „Български дарителски форум“. Евелина Павлова е посланик и лице на програмата. С каузата за по-добър живот се ангажират и други известни личности като кулинарния тандем шеф Манчев и шеф Шишков, телевизионния и радио водещ Ники Кънчев, актрисата Силвия Лулчева, селекционера на националния ни волейболен отбор Пламен Константинов, както и световноизвестния виртуоз Васко Василев.

Като експертно жури в оценяването на проектите се присъединиха редица лидери на обществено мнение с подчертана експертиза в оценяването на социални проекти.

Състав на експертното жури:

  • ·Людмила Атанасова, Bcause
  • ·Николаос Цитиридис, Offnews
  • ·Нели Папазова, WWF
  • ·Красимира Величкова, Български Дарителски Форум
  • ·Теодора Бакърджиева, Български Дарителски Форум
  • ·Силвия Великова, Българско Национално Радио
  • ·Благой Цицелков, Българска Национална Телевизия
  • ·Мария Чернева, Българска Национална Телевизия
  • ·Росен Цветков, БТВ
  • ·Радостина Маринова, Велоеволюция
  • ·Паола Хюсеин, в-к 24 часа
  • ·Диян Божидаров, в-к Сега
  • ·Любомира Колчева, ЕкоОбщност
  • ·Джема Барух, консултант
  • ·Стефан Попов, Министерство на икономиката
  • ·Даниела Колева, Национална Мрежа за Децата
  • ·Мария Брестничка, Национална Мрежа за Децата
  • ·Ралица Николова, НПО портал
  • ·Анна Радева, Обществен Дарителски Фонд
  • ·Анита Байкушева, консултант
  • ·Елица Маркова, Програмен мениджър „Програма за развитие на неправителствените организации“
  • ·Живка Белчева, консултант
  • ·Венцислав Савов, сп. Мениджър

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...