1414799Лидл България разширява продуктовата си линия „Родна стряха“, чийто старт беше през февруари тази година, с над 25 нови продукта. Така общият брой артикули в линията достига общо 80 храни и напитки от български производители от цялата страна. Сред най-атрактивните нови предложения са сладко от бели череши, домашно сирене, цедено в тензухена цедка, и други.

Специално място заемат продуктите от собствената ферма на производителя. Като част от „Родна стряха“, веригата пуска напълно нов фермерски продукт – цедено кисело мляко от собствена ферма. До края на годината се очаква още 5 продукта от собствена ферма да станат част от продуктовата линия. Характерно за тези продукти е, че те са произведени със суровини от фермата на самия производител. По този начин се осигурява изключително високо качество на продукцията и се гарантира проследяемост от суровината до крайния продукт.

„Още при представянето на „Родна стряха“ се ангажирахме да развиваме дългосрочно тази наша продуктова линия. Затова разширяването ѝ с нови продукти е не само спазено обещание, но и поредният пример за успешното ни и устойчиво партньорство с българските производители. Обогатяваме линията и с нови продукти от собствената ферма, с което още веднъж заявяваме ангажимента си да предлагаме на нашите клиенти продукти с доказано качество на добра цена“, коментира Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор на Лидл България.

Нови млечни и месни продукти, както и богата гама от сладкá, мед и тестени изделия са част от новите предложения под линията „Родна стряха“, които клиентите вече могат да опитат. Сред тях са кашкавал от краве мляко с формата на традиционната домашна пита, биволско сирене – биологичен продукт, чието мляко е от специално подбрани биволски ферми, домашно сирене с автентичен български вкус, отцедено в тензухена цедка, сланина без консерванти, кифлички с шипков мармалад, акациев мед с много нисък алерген, както и сладкá от малини, бели череши и вишни, произведени само от български плодове. До края на годината предстои навлизането на още нови продукти – част от селекцията, сред които мед от кориандър, сладко от горски ягоди, руло с шипков мармалад и други.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...