1487635Компанията отчете 11% ръст във финансовите резултати за последната фискална година

Петър Бънков е новият GDC Operations & Service Delivery Managerв Experianза България. Новата му роля ще изисква от него да бъде връзката между четирите направления на Experian в България – продуктова разработка, анализи, финанси и инженерна поддръжка със заинтересованите бизнес партньори в компанията. 

„Ще се фокусирам върху подпомагането на по-нататъшното позициониране на Experianв България. Заедно с екипа ще разработим подобрения за оперативния модел и развитие на стратегическите отношения с всички заинтересовани страни“, заяви Петър Бънков.

Зад гърба си Бънков има над 20 години опит в ръководенето на системи за предоставяне на услуги и отчитането на приходи и разходи за международни IT компаниии управление на над 400 душипо цял свят. 10 години от професионалната си кариера е реализирал в Microsoft.Негово дело е разработката на успешния модел за обслужване на клиенти и бизнеса за цялостна поддръжка, който предоставя услуги за 12 държави в Югоизточна Европа. След това ръководи бизнеса заподдръжка на компанията в 24 държави в Централна и Източна Европа.Преди да се присъедини към Experian Бънков е бил генерален мениджър за Sutherland България, където е управлявал операциите по бизнес процесите на EMEA клиенти като Dell, Cisco, McAfee и Allianz. 

Назначаването на Бънков е част от стратегията на Experianза развитието на експертност и умения, които да отговарят на очакванията на клиентите в глобален план. През последните две години служителите в офиса на компанията в България се увеличават с 50%, а тенденцията на растеж се очаква да бъде продължена с 25-30% в следващите няколко години. Стратегията включва и изграждане на възможности за синергия и обмен на знания и опит, което на глобално ниво съдържа и ключови инвестиции в добавянето на нови източници на информация и резерв на значими бъдещи инициативи. 

Experianотчете 11% ръст на приходитеза Европа, Близкия изток и Африка, както и за Азиатско-Тихоокеанския регион. Компанията разшири своя B2Bбизнес и отбеляза благоприятни тенденции при обслужването на клиенти през последната фискална година.

Вижте още: