Философия на продажбата и личното отношениеПриятели, партньори и клиенти на Георги Христулев присъстваха на официалната премиера на неговата първа книга „От любов към продажбите“.

Практическият наръчник пресъздава два реално проведени тренинга „Виртуоз в продажбите“, които популярният треньор по продажби води вече повече от четири години. Над 1000 човека са минали обучението – хора с различни професии, различен статус в йерархията и различно отношение към продажбите.

„Обучението е жив организъм и винаги го правят хората, само структурата е една и съща. Хора, които са били преди две години, идват отново и споделят, че все едно го преживяват за първи път. Това е нормално – аз се развивам, хората се развиват. Всеки тренинг е уникален защото всеки въпрос е различен, всеки повдигнат казус за решаване е различен. Аз самият се провокирам всяка година поне два пъти да усвоявам ново знание и умение, така развивам и тренинга – пренасям всеки научен детайл – сподели Георги Христулев. - Всеки, който иска, може да намери моето ноу-хау, описано в книгата, и да започне да го прилага. Това е страхотно, защото така ще може да допринесе на все повече хора.“

Георги Христулев е обучител, предприемач, НЛП мастър практик, експерт в областта на комуникационните умения, маркетинга и продажбите. За периода 2014–2017 г. повече от 4000 човека от почти 1200 фирми посещават обученията, които води и организира. Предпочитан експерт в областта на онлайн маркетинга, продажбите и обучителния дизайн, той има издателска дейност и често е канен за лектор в семинари и конференции. Директор консултант на BNI България – представителство на международната нетуъркинг организация за бизнес чрез препоръки, обявена от FORBES за една от петте нетуъркинг организации на 2017 г. Подкрепя и участва в много образователни инициативи за деца и младежи като „Аз Мога Тук и Сега“, „Аз събуждам България“, Младежкия бизнес клуб към УНСС и други.

С тренинга си „Виртуоз в продажбите“ Георги Христулев печели второ място в категорията Excellence in Coaching в първите годишни награди на b2b Media за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд. На предстоящото второ издание на събитието „Битката на талантите“ той ще е лектор на тема „Какво отличава и как да задържим добрия търговец в екипа?“.

Книгата „От любов към продажбите“ описва тренинга, който е базиран на психодрамата (през преживяването). Упражненията в нея са адаптирани така, че да бъдат приложими и на хартия.  Всяка глава завършва с полета, където читателят може да си води бележки за важната за него информация. Всяка следваща глава пояснява предната. По този начин читателят може да реши определен въпрос и в следващата глава да разбере дали решението е било правилно, с различни примери и съвети, предлагащи други решения. Според автора принципите, които могат да бъдат научени от книгата и бъдат приложени в реалността, ще създадат структура, по която да се движи търговецът – нещо, което липсва като култура и философия.

„Продажбата е да помогнеш на твоя потенциален клиент да получи това, което иска, независимо дали той сега знае какво му е нужно или ти като търговец знаеш, че в някой момент ще му е нужно’’, сподели Георги Христулев. Целта не е да продадеш нещо, което няма да бъде потребно на клиента. Целта е човекът да бъде доволен от покупката и да се завърне при продавача. Това различава добрия търговец от наистина добрия.

Практическият наръчник „От любов към продажбите“ се издава от издателство „Вдъхновения“ и може да бъде намерен в книжарниците из цялата страна. Книгата може да бъде поръчана и онлайн.

Философия на продажбата и личното отношение

Вижте още:

Събитието откри „Седмицата на еврото“ с фокус влизането на България в еврозоната.Асоциацията на банките в България (АББ) подкрепи Десетата юбилейна...