ИКЕА докосна хората и предизвика емоционални реакции в социалните мрежи с новата си кампанияИмиджовият клип разказва вълнуваща история за дом и приятелство

ИКЕА представи новата си имиджова кампания с ключовото послание „Изживей повече, отколкото можеш да си представиш“. Тя цели да покаже как мястото, в което живеем се превръща в наш дом докато преминаваме през разнообразни житейски ситуации. Това потвърждава и видеото, в което компанията представи интригуващата история за приятелството между две кучета. Емоционалният сценарий показва, че в своя ИКЕА дом, изпълнен с позитивни семейни емоции изживяваме повече, отколкото можем да си представим. 

Първа част на видеото представя дом, в който е достатъчно да прекрачиш прага, за да усетиш хармония, уют и радост. Историята  разказва как семейство осиновява домашен любимец и отваря дома си за него, но същевременно с този прекрасен жест неволно разделя две четириноги приятелчета. Отвореният и многозначителен финалпредизвика множество емоционални реакции у хората. Те нямаха търпение да научат каква е съдбата на героите и има ли бъдеще това кучешко приятелство. Стотици потребители в социалните мрежи намериха историята за изключително емоционална и истинска. За радост на всички, продължението на клипа разкрива, че в дома на ИКЕА има място за много повече радост и споделяне  и на финала виждаме щастлива развръзка, в която всички са заедно под един покрив. 

Историята на двете очарователни кучета е много повече от разказ за приятелството между тях, тя е емоционална взаимосвързаност на всички герои, вдъхновена от ценностите на компанията. 

Видеото е дело на продуцентска къща Foss Productions, а режисьори са SALSA- режисьорското дуо от Бразилия. Песента, която допринася за емоционалния ефект е Love Story от Анди Уилямс.

Можете да гледате цялата история с щастлив край тук: ИКЕА

ИКЕА докосна хората и предизвика емоционални реакции в социалните мрежи с новата си кампания 

Вижте още: