ИКЕА обяви официалното откриване на първия си виртуален магазин в Tmall в партньорство с китайската компания за електронна търговия Alibaba. Мебелният гигант стартира дигиталния проект с цел да достигне до многобройните китайски потребители, които търсят решения за по-добър живот у дома. Новият канал за продажби на бранда ще развие набора от точки за контакт с потребителите и ще покаже дали и как подобен вид партньорски платформи се вписват в ритейл микса на компанията.
В новия виртуален магазин ще бъдат предлагани повече от 3500 продукта и решения за обзавеждане на дома, а подробности около проекта бяха излъчени на живо от Шанхай.
„Горди сме с емблематичните магазини ИКЕА, които посрещат над един милиард посетители всяка година по целия свят. Същевременно винаги сме отворени за промяна и новости. Щастливи сме от това, че си сътрудничим с Alibaba и съм убеден, че ще научим много от този тест, за да продължим да се усъвършенстваме.“, заяви Джон Абрахамсон Ринг, управляващ директор на Inter IKEA Systems B.V.
През последните години ИКЕА се старае да разшири пазарите, до които достига като предоставя нови и интересни предложения, тества нови формати и решения на различни пазари по света и неминуемо се доближава все повече до потребителите. Пример за това е плануваното отваряне на магазини с нов концептуален формат в избрани европейски градове, част от които е и предвиденият магазин с изцяло нова концепция във Варна, който ще бъде различен от утвърдените до този момент търговски обекти на компанията в България.
Повече информация за откриването на магазина в морската ни столица очаквайте през втората половина на 2020г.