ИКЕА представи кампанията „Вагон турист” в партньорство с БДЖНовата кампания на ИКЕА „Вагон турист”преобрази някои от спалните вагони на БДЖ в още по-уютни и цветни пространства. Чрез обзавеждането на вагоните, шведският бранд придава лятно настроение на пътниците, които ще се отправят към родното Черноморие този сезон.

Интериорът на спалните вагони е обновен с летния продуктов асортимент на ИКЕА, а купетата са наименувани с различни забавни имена като „Синята лагуна“, „Лятна мечта“, „Летни моменти“, „Цветно лято“ и „Ваканция“. Във всяко купе пътниците ще открият както много лятно вдъхновение, така и забавни стикери с надписи: „Ела, изгрей“, „Домът е там, където си в отпуск“ и други. 

Инициативата на ИКЕА е истинско лятно приключение, на което всеки може да се наслади срещу билет от София до Варна или Бургас или обратно. Кампанията се провежда за първа година и е част от рекламната стратегия на националния железопътен превозвач за отдаване на площи във влаковете с рекламна цел. 

ИКЕА представи кампанията „Вагон турист” в партньорство с БДЖ 


ИКЕА представи кампанията „Вагон турист” в партньорство с БДЖ 

 

Вижте още:

Събитието откри „Седмицата на еврото“ с фокус влизането на България в еврозоната.Асоциацията на банките в България (АББ) подкрепи Десетата юбилейна...