Клиентите на SDC Столник вече и с отдалечен достъп до сървърите сиНетера пусна нова функционалност към услугата „Hands-on-site“
 
Клиентите на Нетера, които имат свои сървъри в дейта центъра SDC Столник, ще могат да се възползват от нова функционалност за отдалечен достъп до техниката си по интернет. Връзката се случва по технология, наречена KVM-Over-IP суич. Тя дава на клиента същия достъп, както ако се намира на място в SDC Столник и е включил монитор, клавиатура и мишка към машината си.
 
SDC Столник се намира на 20 минути с кола от летище София. Вместо да пътуват дотам, клиентите вече могат от разстояние да правят различни настройки или технически манипулации по сървърите и оборудването.
 
Как се случва това?
 
1. Чрез имейл или телефонно обаждане клиентът пуска заявка до Центъра за наблюдение на мрежата (NOC) със заявка за включване на кабелен суич към своя сървър.

2. Инженер в SDC Столник включва суича към съответния клиентски сървър и осигурява отдалечен достъп по интернет.

3. Клиентът получава потребителско име и парола за отдалечен достъп, чрез които се свързва към сървъра си и може лично да управлява желаните настройки.
 
По-рано през годината за първи път в България Нетера предложи услугата Hands-on-site с live stream опция (директно излъчване). Към момента клиенти на нейните дейта център услуги всекидневно чрез жива връзка обясняват на инженер от компанията какво точно искат да се направи, а след това проследяват на видео, че инструкциите им се изпълняват точно и качествено. Чрез добавената нова функционалност те вече могат и сами да извършват желаните технически манипулации по машините си бързо, лесно и сигурно.

Вижте още:

Събитието откри „Седмицата на еврото“ с фокус влизането на България в еврозоната.Асоциацията на банките в България (АББ) подкрепи Десетата юбилейна...