Кризата е възможност за растеж на аутсорсинг и технологичните компанииБългарската компания Pontica Solutions добавя нови международни клиенти към портфолиото си

Във време на криза и непредвидимост много компании отчитат спад в продажбите и клиентите си. Други обаче, достатъчно находчиви и гъвкави, продължават да развиват успешно бизнеса си. Българската компания Pontica Solutions, която предлага аутсорсинг на бизнес процеси и информационни технологии, е сред тези, които вижда кризата като възможност за растеж.

В рамките на последния месец успяхме да добавим още два международни проекта в нашето портфолио. Както всичките ни клиенти до сега и новите са технологични, иновативни и световно признати брандове. Като компания с устрем и култура на опитване и правене, ние гледаме на кризата и като на възможност, подкрепяме нашите клиенти с организация и идеи. Затова и плановете ни са не да намаляваме броя на хората в компанията, а точно обратното - да го увеличим. Само за последните два месеца регистрираме ръст с 40%, като успешно наемаме, обучаваме и ангажираме всички от дистанция. Плановете ни за развитие включват и откриването на нов офис извън София.“, сподели Иван Георгиев.

Pontica Solutions е основана като стартъп през 2015 г. от професионалисти с дългогодишен опит в аутсорсинг индустрията. Иван Георгиев и Евгени Борисов. Компанията предлага възможности за развитие на млади експерти в сферата на обслужването на клиенти, проектния мениджмънт, управлението на хора и информационните технологии. В момента Pontica Solutions си партнира с технологични компании, представители на различни индустрии.

През миналия месец Pontica Solutions започва партньорство с Еlvie, компания, която за 4 години израства от старт-ъп до световно известен технологичен лайфстайл бранд, разработващ революционни продукти в сферата на женското здраве (https://www.elvie.com/). Продуктите им са отличени като едни от най-добрите открития за 2019 година. В момента eкипът на Pontica Solutions оперира на няколко пазара, включително и Китай.

Другият нов проект е съвместно с водеща европейска лайв-платформа, която изцяло променя представата за доставки в градовете. Подобно на UberEats и Deliveroo, всеки може да стане част от нея и да доставя продукти в удобно за него време. Доставката на всякакъв вид стоки се извършва с велосипеди и тротинетки, затова те налагат природосъобразна, ефикасна и изключително бърза и гъвкава услуга. В момента компанията отчита огромен ръст, заради карантината в цяла Европа и това, че хората стоят по домовете и разчитат на поръчки. Платформата все още не е достъпна у нас, но оперира в 80 града в Европа. Екипът на Pontica Solutions се занимава с оптимизацията на процесите по доставка.

Има много добри компании в индустрията на изнесените услуги, но една от основните отличителни черти на Pontica е умението за създаване на истинско партньорство и подходът на разбиране и съпричастност към нашите клиенти. Постигаме го основно като участваме активно (собствениците на компанията) в изграждането на партньорство, познаваме лично проблемите на клиентите ни и сме 24/7 достъпни, за да ги изслушаме. Правим подобрения бързо и ефективно. Такъв тип отношение липсва доста на бизнесите и различният ни подход се оценява изключително високо. Доказателство е и престижната международна награда Stevie Award, която получихме в края на февруари. Gaming Support екипът ни, който работи за Bandai Namco Entertainment Europe беше отличен със злато в категорията Customer Service Department of the Year. За тази награда се съревновавахме с 2600 други компании oт 48 страни, оценявани от 180 професионалисти от цял свят.“, допълни Eвгени Борисов.

Bandai Namco e световноизвестна японска компания, която произвежда над 200 видео игри. Pontica Solutions e техен партньор от 3 години и в България се намира екипът, който консултира геймърите за цяла Европа на 5 езика. Екипът на Pontica Solutions постига изключителни резултати над средното за индустрията по отношение на удовлетвореност на клиентите, бързина и качество на обслужването (над 90%, при средна стойност 75%), което кара самите Bandai Namco да подадат кандидатурата за участие в наградите.

Миналата година, Pontica стана единствената българска компания с три Stevie награди - две бизнес такива (категория „Компания на годината“ и „Основатели на годината“ в секция Бизнес услуги) и една награда на публиката за „Компания на годината“, чрез гласуване от цял свят.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...