И тази година магазините ще посрещнат с по-удобна подредба на стоките, повече простор и по-модерна визия
Лидл България ще обнови още 25 свои магазина през следващата една година. Промените имат за цел да осигурят по-добро потребителско изживяване за клиентите, като направят пазаруването още по-удобно и лесно. Предлагайки разнообразна гама от продукти с оптимално съотношение качество-цена, съчетана с новата по-лесна и по-удобна подредба на филиалите, Лидл България помага на клиентите си да пестят средства и време при осигуряването на качествени продукти за своето семейство.
По-модерна визия, повече простор и комфорт за клиентите и служителите, както и използването на най-съвременна техника и оборудване са основните акценти при реновирането на обектите. Едно от улесненията, например, е извеждането на традиционно силни стокови категории в предната част на магазина - така Мениджър Свежест ще посрещне клиентите с разнообразие от качествени плодове и зеленчуци редом с вкусния хляб от фурната на Лидл и прясното месо.
За по-лесното ориентиране в обекта ще допринася и внедряването на т.нар. концепция „магазин в магазина“, благодарение на която всички артикули от дадена продуктова група ще бъдат обособени на отделна площ по определен формат. По този начин клиентите имат възможността да пазаруват по-лесно и да не губят време в търсене на стоки, които често пазаруват едновременно - напр. козметика и перилни препарати, безалкохолни с алкохолни напитки и вино и др. Заедно с обновяването на магазините поетапно стартира и подмяна на осветлението с LED, което ще доведе до подобряване и на енергийната ефективност на обектите от веригата.
„Обновяването на магазинната ни мрежа осигурява за нашите клиенти възможност за още по-лесно, бързо и удобно пазаруване. Благодарение на това и заедно с предлаганото от нас оптимално съотношение качество-цена вярваме, че оставаме верни на очакванията на потребителите“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
До момента обновените по този начин обекти на веригата са 33, като само преди няколко дни отвориха врати реновираните магазин в Равда и Велинград. Очаква се нововъведенията да зарадват потребителите и в още над 10 града в страната, сред които София, Пловдив, Бургас, Козлодуй, Кърджали, Враца, Велико Търново, Шумен и др. Модерната визия, повишеният комфорт за клиентите и служителите, както и енергийната ефективност остават водещ акцент в цялостната инвестиционна програма на Лидл в България, от която неизменна част си остават и новостроящите се обекти - за тази година поне 7 нови магазина ще отворят врати.