Над 4 000 артикула от BILLA България достъпни вече и през Glovo

Приложението стартира партньорство с 8 хипермаркета в София и планира да обвърже услугата си с магазини от веригата в останалите големи градове

Glovo и BILLA България стартират стратегическо партньорство, което ще позволи на клиентите на платформата да се възползват от бързата и лесна доставка на над 4 000 продукта, предлагани в хипермаркетите на ритейлъра. Първоначално ще бъдат включени 8 магазина от веригата в София, като на по-късен етап са планирани и партньорства с хипермаркетите в останалите големи градове.

Като своя ключова цел, двете компании определят възможността клиентските поръчки да бъдат осъществявани максимално удобно и бързо, в няколко лесни стъпки. След като влязат в секцията „Супермаркет“ в приложението на Glovo, потребителите избират BILLA, селектират желаните продукти на цените, предлагани в супермаркетите, и ги получават до посочения адрес в рамките на 30-60 минути.

Потребителите могат да избират между артикули в 20 различни категории, сред които са свежи плодове и зеленчуци от „BILLA Градини“, печива и тестени изделия от „BILLA Пекарна“, месо и риба, напитки, козметика, продукти за домашните любимци. Богатото разнообразие включва още стоки на утвърдени български производители, био продукти и месо на скара от кулинарния щанд. През приложението потребителите могат да се възползват и от регулярните изгодни оферти на хипермаркета.

„Радваме се, че добавихме BILLA към надеждните ни партньори и че ще продължим да удовлетворяваме нуждите на нашите потребители. Стремежът ни е да предлагаме най-добрата услуга на пазара и постоянно да подобряваме клиентското преживяване”, каза Александър Йорданов, генерален мениджър на Glovo България.

Стратегическото партньорство между мултикатегорийното приложение и BILLA България ще даде нов тласък за развитието на иновативните услуги и модерния начин на пазаруване.

„Партньорството ни с Glovo е естествено продължение на стремежа ни да бъдем винаги близо до нашите клиенти, като отговаряме на техните нужди, очаквания и предпочитания. С тази услуга им осигуряваме още една възможност да си набавят необходимите за тях и техните семейства продукти бързо, лесно и в удобно за тях време", коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

Вижте още:

Събитието откри „Седмицата на еврото“ с фокус влизането на България в еврозоната.Асоциацията на банките в България (АББ) подкрепи Десетата юбилейна...