1420232Над 50% от българските граждани имат доверие в Европейския съюз, а младите българи между 15 и 24-годишна възраст, които са прекарали голяма част от живота си в ЕС, са групата от българското общество, която най-широко споделя доверие в Съюза. Това показват данните на Евробарометър за нагласите на европейските граждани през 2017.

“Присъединяването на България към Европейския съюз не е крайна точка на изминатия път – то е само едно начало. И тъкмо на десетата годишнина от своето членство, България се подготвя за следващата решителна стъпка от пътя на своята европейска интеграция – поемането на ротационното председателство на Съвета на ЕС.“, каза заместник-министърът за Българското председателство на Съвета на ЕС Моника Панайотова по време на публичната дискусия „Десет години България в ЕС и Българско председателство на Съвета на ЕС“.

Форумът е организиран от Областна администрация София град като част от Комуникационната стратегия на Република България за Европейския съюз. В него се включиха Областният управител на Област София град Николай Пехливанов, заместник-ректорът на УНСС доц. д-р Миланка Славова, кметът на район „Студентски“ Димитър Дилчев, Пепи Димитрова, експерт Комуникации в Областна администрация София и представители на Студентски съвет УНСС.

“Имаме уникалния шанс да поемем председателството на Съвета на Европейския съюз, във време, в което трябва да се решават сложни, но и вдъхновяващи въпроси за бъдещето на Съюза. В момента той се намира в етап на трансформация и е от изключително значение да заявим себе си и да отстоим националните си интереси убедително и достойно.”, каза Областният управител на Област София град Николай Пехливанов по време на откриването на събитието.

Дискусията е част от широка програма от събития и срещи в десетки български общини в цялата страна и има за цел да даде възможност на гражданите, на бизнеса и на неправителствените организации да се включат активно с идеи и принос към програмата на първото Българско председателство на Съвета на ЕС и към неговото регионално измерение.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...