1420283Хайди Клум се завръща отново в България по Коледните празници. През първата седмица на месец декември световноизвестната блондинка пуска своята втора модна линия във всички 85 магазина Lidl в страната.

След изключително успешната дебютна колекция, която бе под надслов #LETSWOW, новата модна линия е под името #LETSCELEBRATE. Изборът на #LETSCELEBRATE (Да празнуваме) не е случаен. Новата лимитирана колекция с марката Esmara by Heidi Klum идва с най-празничния период от годината. Вдъхновена именно от духа на празника, световната звезда представя бляскава селекция от елегантни ежедневни дрехи и облекла, повлияни от водещите тенденции в модата. Независимо дали става въпрос за Коледно парти с колеги, вечеря със семейството или Новогодишно парти с приятели, колекцията включва най-важното за сезона и предлага бляскаво решение за всеки един повод. Така с дрехите на Хайди Клум всяка дама може да добави блясък в гардероба си за Коледа.

„Стремежът ми бе да създам семпла и елегантна линия, която ще ни накара да блестим през този празничен сезон“, споделя самата Хайди Клум. #LETSCELEBRATE съчетава топли зимни цветове и елегантни тъкани като кадифе, сатен, пайети и изкуствена кожа, създавайки перфектната блестяща визия от глава до пети. Колекцията включва предложения, които всяка дама трябва да притежава – част от тях са плюшени палта, стилни топове, нежни рокли с пайети, както и шал-яка, който да завърши тоалета. Освен дрехи, линията ще предложи и аксесоари и обувки.

“Радваме се, че можем да представим втората колекция на Хайди Клум, която обещава да е още по-бляскава и интересна и която идва специално за Коледа. Вярваме, че клиентите ни ще я оценят и се надяваме, че ще бъде част от техния празник“, коментира Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор в Лидл България.

Едновременно с идването в България, новата колекция на световноизвестния модел дебютира в останалите общо 28 държави и над 10 000 магазина на Lidl в цяла Европа. 

1420283-1 

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...