Zero Zone на компанията HEINEKEN вече предлага над 40 различни продукта с 0.0% алкохол на 20 различни европейски пазара

Над 40 различни вида бира и радлери с 0.0% алкохол предлага HEINEKEN на повече от 20 пазара в Европа. Водещият пивовар затвърждава интереса си към безалкохолната категория, вследствие на нарастващото търсене сред консуматорите към безалкохолните алтернативи на любимите бири. 

Според последните проучвания на компанията, над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолните продукти. 84% от европейците пият алкохол умерено или се опитват да намалят консумацията му, а новите поколения като милениалите сериозно следят консумацията си и я ограничават. При 68% от европейците ниското съдържание на калории е основен приоритет, а над 70% предпочитат продуктите без добавена захар. Всички тези предпочитания на потребителите, както и повечето поводи, в които може да се консумира безалкохолна бира (по време на обяд, след фитнес или като отговорна алтернатива за шофьори), са само част от причините за отчетеното нарастване с 5.9% на продажбите на бира и сайдери с по-малко алкохол от 0.5% в световен мащаб.

Като част от семейството на HEINEKEN, ЗАГОРКА АД обедини безалкохолните си продукти в портфолио, което цели да отговаря по-точно на нуждите и вкусовете на потребителите. Zero Zone е поредната стъпка, затвърждаваща дългогодишните усилия на компанията в подкрепа на отговорната консумация и отговор на нарастващата тенденция за стремеж към по-здравословен и балансиран начин на живот. Чрез платформата Zero Zone, компанията надгражда развитието на безалкохолната категория с по‑концентрирана комуникация, подходящо позициониране и повече активации на местата за продажба. Този нов и интегриран подход постави фокус върху безалкохолните бири и радлери от портфолиото на компанията и допринесе за развитието на категорията и отличаването на компанията на пазара. 

Считана за една от най-иновативните в сектора, според консуматорите, ЗАГОРКА АД, е първата компания, която предлага безалкохолна бира на българския пазара. Загорка 0.0% е най‑продаваната в категорията си в България, а Ариана Радлер е първият радлер на пазара, както като алкохолно, така и като безалкохолно предложение. Портфолиото Zero Zone в България включва продуктите Heineken® 0.0%, заедно с локалните брандове Загорка 0.0% и Ариана Радлер 0.0%. Heineken 0.0% е безалкохолна бира, с безкомпромисните характеристики на Heineken® – произведена от 100% натурални съставки  и уникалната Heineken A-Yeast мая. Важен акцент е, че пивото запазва страхотния бирен вкус на Heineken, но без съдържанието на алкохол.

Загорка 0.0% - популярната безалкохолна лагер бира, произведена от изцяло натурални съставки и без консерванти и Ариана Радлер 0.0%, която включва вкусовете лимон, малина, , както и новите два вкуса тъмен лимон, портокал и грейпфрут.

Нараства интересът към безалкохолните алтернативи на бирата 

Вижте още: