1514030Веригата магазини за търговия на дребно PEPCO(“Пепко“),която оперира в повечето страни от Централна и Източна Европа, започва работа в България. 

Тя възнамерява да отвори първите си магазини у нас през март 2019 г. Набирането на персонал за обектите ще започне на 1 ноември. По план в първите шест месеца на българския пазар ще отворят врати 11 магазина, а броят им ще нарасне до 60 в края на  2021 г.

PEPCO е европейска търговска верига, която осигурява на своите клиенти всичко необходимо за облеклото на семейството и за неговия бит на ниски цени. PEPCOразполага с повече от 1 500 магазина в Естония, Латвия, Литва, Полша, Словакия, Словения, Румъния, Унгария, Хърватска и Чехия. Търговската марка е лансирана през 2004 г., като от тогава интересът на потребителите към нея непрекъснато расте, което й дава възможност да разшири пазарното си присъствие в Централна и Източна Европа. 

“Радваме се, че засилваме присъствието си на Балканите. Клиентите ни в България ще могат да посещават нашите магазини и то не само в големите градове като София, Пловдив, Бургас и Стара Загора, и да се възползват от предложенията ни. Убедени сме, че продуктите ни ще предизвикат траен интерес сред местните потребители. Още от ден първи бихме искали да поканим за съвместна работа всеки, който би подкрепил нашата мисия, осигурявайки на клиентите най-добрите възможности за пазаруване на много ниски цени, и който изповядва ценности като уважение, честност, сътрудничество, развитие и ентусиазъм, които са от голяма важност за нас,“ – сподели Марчин Станко, оперативен директор за Централна и Източна Европа. 

Първите магазини PEPCOще отворят врати в София през март 2019 г. През първите шест месеца присъствие на българския пазар веригата възнамерява да открие 11 магазина, а в последствие да увеличи техния брой до над 60 в края на 2021 г. Те ще отворят в различни части на страната, предимно в градове с население над 10 хиляди жители. Очаква се, че към 2021 г. веригата да има над 500 наети служители. В момента компанията работи в посока сътрудничество със собственици на търговски обекти за дългосрочно наемане на търговски площи с размер около 500 кв. м. 

“Българският пазар има голям потенциал и съм абсолютно убеден, че търговската концепция на PEPCO, ще намери своето място тук. Навлизането ни на пазара ще позволи на клиентите да избират от широк асортимент продукти на много ниски цени съгласно нашата формула ‚повече за по-малко‘. Тази концепция работи много добре в много страни от Централна Европа и аз твърдо вярвам, че ще проработи отлично и тук,“ – казва Драгия Драгиев, оперативен мениджър на PEPCOБългария.

Магазините PEPCOпредлагат детски, мъжки и дамски облекла, бельо, аксесоари, играчки, декорация за дома, домашен текстил и др. Около 60 процента от асортимента на PEPCOса облекла (вкл. обувки и бельо), а 40 процента са стоки за бита. 

Понастоящем PEPCOс пълния си асортимент за деца до 14-годишна възраст eсред лидерите по продажби на детско облекло в Централна и Източна Европа. Всички продукти са подбрани да осигурят на клиентите най-добрите възможности за пазаруване на много ниски цени. Само за месец над 15 милиона клиенти посещават магазините на PEPCOв Европа. 

В момента за PEPCOработят над 14 хиляди души в 10 страни. Търговската верига осигурява разгърната система на обучение, отговаряща на потребностите на служителите и подпомагаща развитието им, независимо от заеманата позиция и естеството на труда.  Благодарение на тази политика персоналът постига по-добри резултати, а експертите в централата и в складовете могат ефективно да управляват процесите за подобряване на работата.  

В страните, в които работи, PEPCOполучава положителна обратна връзка от потребителите, професионалистите и организациите. Като признание за дейността на компанията PEPCOе носител на няколко бизнес и ритейл награди, в т.ч. Forbes`sDiamonds, SuperBrands, Качество на обслужване и Най-добър търговец на дребно на годината.

Повече подробности за нашия бранд, набирането на персонал и потенциалното сътрудничество със собственици на търговски площи ще намерите на www.pepco.bg

 

Вижте още:

Събитието откри „Седмицата на еврото“ с фокус влизането на България в еврозоната.Асоциацията на банките в България (АББ) подкрепи Десетата юбилейна...