Проектите за безопасен интернет на Теленор получиха отличия на IAB Mixx Awards и наградите на B2B Media GroupТеленор отново беше отличена за кампаниите си за безопасен интернет. Компанията получи две награди от IAB Mixx Awards 2020, в категориите Best Mobile First Campaign и Best Social Campaign. Освен това телекомът беше награден на шестото издание на наградите на B2B Media Group, където получи признание в категория „Социално отговорна компания“.

Наградите IAB Mixx отличиха най-добрите кампании в областта на дигиталния маркетинг, сред които беше и една от кампаниите на Теленор за безопасен интернет. Тя отбеляза Денят за безопасен интернет през 2019 и се разви изцяло в Instagram, където певецът Атанас Колев остави решенията за това какво да прави в един свой ден на феновете си. Фокус на наградената кампания е, че популярността в интернет не трябва да бъде на всяка цена. Съдържанието генерирано в кампанията водеше до сайта ottebzavisi.net, където е събрана подробна информация и образователни видеа за рисковете в интернет – интернет тормоз, език на омразата и много други. Кампанията в Instagram генерира над 80 хил. гледания на кулминационното видео, както и близо 20 хил. посещения на ottebzavisi.net.

Ежегодните награди на B2B Media Group се присъждат на най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, както и за социално отговорни кампании, използващи иновативно мислене, с което постигат значими резултати. В тях Теленор получи признание в категория Социално отговорна кампания за цялостните си активности и кампании по проекта си за безопасността в интернет.

От 2006 г. Теленор традиционно и активно подкрепя инициативите за осигуряване на безопасен интернет, сред които Речник на социалните мрежи и Наръчник за видовете онлайн-тормоз. Компанията бе първият телеком в България, който въведе филтър за блокиране на материали в интернет, които съдържат сексуална злоупотреба с деца. През годините Теленор прави множество кампании, обучения и срещи, с които да повиши информираността на децата, учителите и родителите за опасностите онлайн, както и да им даде инструменти, с които да се справят с тях.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...