Първите магазини на PEPCO в България отвориха вратиPEPCO(„Пепко“), най-голямата и най-бързо развиваща се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа, днес отвори врати и в България. Жителите на PEPCO е европейска верига от магазини, която предлага на своите клиенти всичко, от което се нуждаят, за да облекат семействата си, да декорират и  организират домовете си – и то на много ниски цени.


Тя предлага около 30 различни групи продукти, включително мъжко, дамско и детско облекло, бельо, аксесоари, играчки, декорации, текстил, домакински артикули и др. Облеклото (обувки и бельо) съставлява около 60% от асортимента, а продуктите за дома – около 40%.

Марката стартира през 2004 г. в Полша и в момента PEPCOима близо 1600 магазина, разположени в Централна и Източна Европа, а именно в Чехия, Хърватия, Естония, Литва, Латвия, Полша, Румъния, Словения, Словакия и Унгария. България е единадесетата страна, където могат да бъдат закупени продукти от тази верига. През магазините на PEPCOвсеки месец преминават по около 15 милиона клиенти.

Първите два магазина на PEPCOса в Пловдив. Единият е в търговски център ,,Марково тепе“, а вторият – в  Търговски парк Юг Пловдив. Представители на веригата, които взеха участие в церемонията по откриването на новите магазини, бяха Марчин Станко, оперативен директор за Централна и Източна Европа, и Драгия Драгиев, оперативен мениджър за България, заедно с търговските мениджъри на компанията.

"Предлагаме на нашите клиенти не само широка гама от продукти, но и удобно място за пазаруване. За нашите магазини подбираме локации в популярни търговски центрове, търговски паркове и на възлови градски места, където заедно с хранителните вериги да предлагат цялостно решение за потребителите. Този модел на продажби работи добре във всяка страна, в която функционира веригата PEPCO, а българските наемодатели високо оценяват концепцията и ни изпращат много добри предложения за нови места, подходящи за магазините. Бяхме приятно изненадани колко млади и ентусиазирани управители на магазини и касиери бяха заинтересовани да се присъединят към нашия екип за първите магазини“–  допълни Драгия Драгиев, оперативен мениджър за България.

PEPCO се радва на добър прием в страните, където веригата присъства, както от клиентите, така и от професионалистите в бранша. Носител е на множество бизнес и търговски награди за дейността си, включително „ForbesDiamenty“, наградата „ShoppingCenterForumAward“, „Superbrand“, „QualityofServiceAward“ и награда за най-добър търговец на дребно на годината в Централна и Източна Европа.

Повече информация за марката, продуктите и набирането на персонал, както и за възможностите за сътрудничество със собственици на имоти можете да намерите на www.pepco.bg или на корпоративния Facebook профил https://www.facebook.com/pepcobg/

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...