Най-голямата и бързо развиваща се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа - Pepco, отваря врати в БългарияКомпанията планира да открие повече от 15 магазина през първите 6 месеца от присъствието си у нас 12 март 2019 г., гр. Пловдив.

Тази седмица PEPCO („Пепко“), най-голямата и най-бързо развиваща се търгoвска верига за нехранителни стоки в Европа, отваря врати в България. От 15 март жителите и гостите на Пловдив ще могат да пазаруват в два магазина на PEPCO. Единият ще бъде в търговски център „Марково тепе“, а вторият – в Търговски парк Юг Пловдив.
През следващите няколко месеца още магазини на Pepco ще посрещат клиенти и в други градове на страната, включително и в София.

Веригата планира да открие повече от 15 магазина през първите 6 месеца от стъпването си в България и да увеличи този брой до повече от 70 до края на 2021 година, създавайки 500 работни места. PEPCO има близо 1600 магазина, разположени в над десет страни в Централна и Източна Европа. Веригата предлага на своите клиенти около 30 различни групи продукти, включително мъжко, дамско и детско облекло, бельо, аксесоари, играчки, декорации, текстил, домакински артикули и др. Облеклото (обувки и бельо) съставлява около 60% от асортимента, а продуктите за дома – около 40%. Офертите на PEPCO са създанени така, че да бъдат еднакво привлекателни за потребителите и да са на достъпна цена.

Клиентите на PEPCO могат да намерят връхни дрехи за момичета и момчета в различни разцветки на цена от 4,99 лв., дамски клинове в три цвята за 14,99 лв., поларно одеяло за 3,99 лв. или хавлиени кърпи в богата гама от цветове и размери на цени от 1,49 лв. за брой. Освен продуктите, включени в обичайната гама, веригата предлага и сезонни оферти, например предложения за лятната почивка, продукти, подходящи за учениците, и коледни аксесоари. "Много сме щастливи, че България се присъединява към списъка на страните, в които присъства PEPCO.

Българските ни клиенти вече ще имат възможност да посетят нашите магазини и да се насладят на широката гама от продукти на много ниски цени. Убедени сме, че продуктите, които предлагаме, ще задоволят новите ни клиенти ”, каза Марчин Станко, оперативен директор за Централна и Източна Европа. България е единадесетата страна в Европа, където могат да бъдат закупени продукти на PEPCO. (Горното изречение по информацията по-нагоре и отдолу не е достоверно). Магазини на веригата вече работят в Чехия, Хърватия, Естония, Литва, Латвия, Полша, Румъния, Словения, Словакия и Унгария.

През следващите няколко месеца е планирано отварянето на още магазини в страната – в София, Варна, Русе, Добрич, Пазарджик, Бургас и др. През октомври 2018 г. PEPCO обяви своя план за навлизане на българския пазар, а подготовката за откриването на първите български магазини напредава интензивно.

Следващите няколко месеца ще бъдат не по-малко напрегнати. Веригата планира да отвори повече от 15 магазина в рамките на първите 6 месеца от своето присъствие в България и да увеличи този брой до над 70 до края на 2021 г., наемайки над 500 души..

Добавила съм горе и броя служители. PEPCO се радва на добър прием в страните, където веригата присъства, както от клиентите, така и от професионалистите в бранша. Носител е на множество бизнес и търговски награди за дейността си, включително „Forbes Diamonds“, наградата „Shopping Center Forum Award“, „Super brand“, „Quality of Service Award“ и награда за най-добър търговец на дребно на годината в Централна и Източна Европа.

Повече информация за марката, продуктите и набирането на персонал, както и за възможностите за сътрудничество със собственици на имоти можете да намерите на www.pepco.bg или на корпоративния Facebook профил https://www.facebook.com/pepcobg/

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...