lnoutic става DeceuninckЧрез обединяването на брандовете компанията насочва инвестициите си и към иновативни зелени решения

На официална среща в местността Хогледе, гр. Гитц в Белгия, Deceuninck Group, водещ производител на прозоречни профили и строителни решения, обяви стратегическото си решение за консолидация на своите марки Inoutic и Deceuninck под една глобална марка Deceuninck. Това поставя началото на процес на ребрандиранена шестнайсетте съществуващи компании Inoutic, които представляват групата в Централна и Източна Европа и ще бъдат преименувани в Deceuninck. Промяната започва от днес и в България, като ще бъде изцяло завършена до началото на търговския панаир Fensterbau Frontale в Нюрнберг през март 2020 г.

Франсис Ван Екхаут, главен изпълнителен директор на Deceuninck Group, коментира това стратегическо решение: „Нашата цел е да създадем една силна глобална марка, която ще генерира бизнес растеж и ще укрепи още повече позицията ни като водеща компания в Европа и останалите пазари по света. Това решение ще ускори иновациите и развитието на нови продукти, което ще ни разграничи от конкуренцията и ще даде на нашите клиенти конкурентни предимства, за да развият бизнеса си. ”

Чрез обединяването на брандовете Deceuninck насочва инвестициите си и към иновативни зелени решения. В цялата клиентска мрежа в Европа ще се предлагат иновации като Linktrusion,технология, базирана върху стъклените влакна и с най-добрите резултати за изолацията в класа си, Decoroc, която издига цветовото предлагане на следващо ниво, и Protex,патентована система за ролетни щори.

„Първият успешен резултат от новия подход е профилната система за прозорци Elegante от ново поколение, разработена за немския пазар, която тази година, благодарение на нашата единна стратегия, ще се въведе поетапно в Европа.Ще продължим да разработваме и предлагаме нови прозоречни профилни системи от следващо поколение с акцент върху иновациите, дизайна и екологията. Планираме да представим следващата разработка на пазара на Fensterbau Frontale през 2020г.заедно с нови решения за тераси и огради“ –  коментира Питър Дегранде, мениджър развитие на продукти в Deceuninck.

Ребрандирането ще позволи рационализиране на производството и логистиката. По този начин Deceuninck ще оптимизира своите ресурси с цел още по-добро качество и обслужване.

Промяната ще оптимизира и ефекта и от маркетинговите инвестиции на компанията като например договореното спонсорството на велосипедния отбор на Deceuninck –Quick Step World Tour, което ще доведе до по-голяма разпознаваемост на марката не само в професионалните среди, но и сред крайните клиенти в над 90 страни.

Вижте още:

Стратегията е насочена към развитие на ангажираността с клиентите, многоканалния подход и управлението на взаимоотношенията.Революционната стратегия на Пощенска банка...