Радостина Пенева поема позицията старши мениджър „Бизнес развитие“ в Телерик Академия

С над 15 години опит в сферата Радостина ще отговаря за извеждането на Академията на нови пазари.

Телерик Академия - водещата трейнинг компания за летящ кариерен старт и успешна реализация, обяви още едно ново назначение, ключово за следващия етап от развитието на организацията. Радостина Пенева заема позицията старши мениджър „Бизнес развитие“, като фокусът ѝ ще бъде извеждането на компанията извън пределите на България.

Радостина има над 15 години опит в сферата на търговията и бизнес развитието, в последните 10 от които заема ръководни позиции в международни компании с отговорности в Европа, Русия, Латинска Америка, САЩ и Близкия Изток (общо над 60 държави). Тя се присъединява към екипа след като изпълнява длъжността търговски директор в Смарт Органик АД (собственик на брандовете Roo’bar, Dragon Superfoods, Bett’r и др.). Завършила е Московския държавен институт по международни отношения със специалност
Международни отношения, профил Арабистика.

Позицията на Радостина e определяща за активното разрастване и експанзия на компанията, като тя ще отговаря за стратегически проекти, свързани с бизнес развитието на Телерик Академия, в частност извеждането ѝ на международни пазари. Тази нова за организацията роля е резултат от стремежа на Академията да надгражда и разширява продуктите и услугите си, така че да отговаря на нуждите на бизнеса, от една страна, а от друга – да поддържа високи стандарти и да поставя амбициозни цели за бъдещо развитие.

„Имаме амбиция и планове да развием и задълбочим ефекта на Телерик Академия и да популяризираме още повече услугите ни, извеждайки ги дори извън пределите на България. Успехът ни до момента е резултат от непрекъснатото надграждане и усъвършенстване на обученията, холистичния подход, който сме заложили в тях, и стремежа ни да бъдем адаптивни и в крак с нуждите на бизнеса и тенденциите, които са важни за бъдещия пазар на труда. Вярваме, че можем да глобализираме този модел, а опитът и познанията на
Радостина, ще ни помогнат да преминем на следващото ниво и да бъдем още по-успешни.“- споделя Александра Мечкова – главен изпълнителен директор на Телерик Академия.

Назначението на Радостина идва в подкрепа на бързото развитие на Телерик Академия. През последните 5 години компанията утроява партньорската си мрежа (над 260 компании партньори), и удвоява броя на програмите, интереса към тях и приходите си. Само за 2023 г. се отчита 30% увеличение на кандидатите и завършващите. 94% е удовлетвореността на курсистите в Alpha програмите, 92% - тази в Upskill програмите, а 91% от завършилите биха препоръчали обучението в Академията на приятел. Зад тези успехи стои страхотен екип от професионалисти, който, за да отговори на нуждите на обучаващите се и развитието на Академията, през 2023 г. също нараства с 35%.

Вижте още:

Събитието откри „Седмицата на еврото“ с фокус влизането на България в еврозоната.Асоциацията на банките в България (АББ) подкрепи Десетата юбилейна...