От 7 до 10 ноември, в рамките на 18-ото издание на международното изложение за хотелско, ресторантско, кетъринг и СПА оборудване СИХРЕ лидерът на българския пазар в този сектор ReSol представи своите най-нови предложения.
Особено внимание беше обърнато на представените за първи път в България големи порцеланови купи с морски мотиви, както и на новия бранд на компанията MOYRA.
Мария Николова, създател и управител на ReSol, споделя, че всички посетители са останали очаровани от представянето на компанията – както от атрактивния творчески щанд, така и от изложените продукти. „Мисля, че успяхме да впечатлим всички – тези, които ни познават, и тези, за които сме новост на пазара“ – допълва тя.
Акцент в участието на ReSol на изложението беше проведената на 7 ноември практическа демонстрация за етикет при хранене и винен етикет със специалното участие на Ана Динкова от лайфстайл блога Ana’s Handbag. Демонстрацията беше излъчена на живо във фейсбук страницата на ReSol и достигна до над хиляда души, интересуващи се от добрите практики в сферата на естетически красивата подредба на масата.
В рамките на СИХРЕ ReSol взе участие като партньор на състезанието Unichef Junior, организирано от Unilever, чиято основна цел е да помогне на участниците – ученици, които се обучават в гимназии и техникуми с кулинарен профил – в тяхното професионално развитие. Награждавайки носителите на първо, второ и трето място с ваучер на стойност 100 лева за продукти от шоурума на компанията, ReSol има за цел да ги мотивира да надграждат знанията си. „Надявам се, че тези млади хора ще изберат да градят кариерата си в България, защото българската кулинария има нужда от млади таланти“ – споделя още Мария.
Какво предстои за ReSol след СИХРЕ? На първо място, ще продължи популяризирането на новия бранд на компанията, Moyra, който предизвика особен интерес сред всички посетители и най-вече сред представителите на алакартни ресторанти. ReSol ще запознае с новите си предложения и своите съмишленици и клиенти извън София, които не са успели да посетят СИХРЕ тази година. „Ще продължим да представяме нови продукти, да се развиваме и да разработваме асортимента си в крак с най-актуалните модни тенденции в сферата на сервирането на храна“ – допълва Мария.
Всички, които не са успели да се насладят на красивите продукти на ReSol, са добре дошли в наскоро открития нов шоурум на компанията на ул. „Бигла“ 6.